BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
M3 uitlaat e36 op een 325i meer pk of niet????????
Moderator: Moderator Team
-
Fredvanvliet
- Neutraal
M3 uitlaat e36 op een 325i meer pk of niet????????
Is het zo dat je meer vermogen trekt met een m3 uitlaat systeem met spagettispruitstuk op een 325i?? ik heb zo gehoord dat dit 15 pk+ op kan leveren?? true or false??? 
-
Fredvanvliet
- Neutraal
-
SpacePatrol
- Neutraal
-
ronald 2002
- 2e Versnelling
-
JosvanDorth
- 1e Versnelling
-
Fredvanvliet
- Neutraal
Nou mijn uitlaat is tot 2 keer toe met een pasta en een gipsverbandje "gemaakt" waardoor ik meteen verschil merkte. Het leek op meer compressie, de auto kwam ook wat beter vooruit. Maar dat was 1 week en lag het er weer af. Of kan dat niet wat ik zeg????SpacePatrol wrote:uhmm.. de compressie staat normaal toch los van de uitlaat? of begrijp ik het verkeerd ?
Ik ben in eerste instantie van plan deze te laten lassen, maar ga toch verder kijken voor een m3 uitlaat. Even afwachten wat er aangepast zal moeten worden.
de uitlaat gassen hebben ook enige tegendruk nodig... vandaar dat katvervangers daar ook enigzins voor zorgen en niet zomaar een hol pijpje zijn.
daar zijn al die spaghetti spruitstukken ook naar gemaakt, om de tegendruk een beetje optimaal te houden.
daar zijn al die spaghetti spruitstukken ook naar gemaakt, om de tegendruk een beetje optimaal te houden.
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
-
SpacePatrol
- Neutraal
ik dacht dat spagetthispruitstukken zo gemaakt zijn dan de gassen van de cylinders precies achter elkaar vallen als ze samen komen in 1 pijp, zodat ze elkaar wegdruwen en juist voor een soort onderdruk gaan zorgen zodat alle gassen snel weg zijn uit de pijpMikey wrote:de uitlaat gassen hebben ook enige tegendruk nodig... vandaar dat katvervangers daar ook enigzins voor zorgen en niet zomaar een hol pijpje zijn.