BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Het mooiste en LELIJKSTE BMW-model/uitvoering ooit...
Moderator: Moderator Team
Het mooiste en LELIJKSTE BMW-model/uitvoering ooit...
Omdat ik me zit te vervelen:
Wat vinden jullie het mooiste en lelijkste model/uivoering van BMW ooit?
Wat vinden jullie het mooiste en lelijkste model/uivoering van BMW ooit?
Lelijkste is niet zo moeilijk: de allereerste Bangle-7-serie (E65 pre facelift). Hoewel de nieuwe 6 in sommige uitvoeringen ook 'hoge' ogen gooit. Niet allemaal even mooi zegmaar. De 1-serie is ook geen schoonheid, maar wel een leuk concept.
Mooiste... tussen de actuele modellen vind ik de nieuwe 3 coupe toch wel de leukste en de M5 Touring is natuurlijk HET beest. Ouder is de E46 - ik denk het laatste pre-Bangle ontwerp - ontzettend mooi. Met name de Touring 'klopt' gewoon ontzettend mooi, net als de cabrio.
De E30 in al z'n eenvoud is ook prachtig gelijnd, de E34 (vooral M5) vind ik wel de mooiste 5-serie, maar niet met afstand. In de 7 wordt het de E32.
Damn, het zijn er gewoon te veel. En dan beperk ik me nog tot BMW zelf - alpina e.d. erbuiten gelaten. Eigenlijk zijn de meeste oudere wel mooi, en de meeste nieuwe lelijk op een paar na...
Mooiste... tussen de actuele modellen vind ik de nieuwe 3 coupe toch wel de leukste en de M5 Touring is natuurlijk HET beest. Ouder is de E46 - ik denk het laatste pre-Bangle ontwerp - ontzettend mooi. Met name de Touring 'klopt' gewoon ontzettend mooi, net als de cabrio.
De E30 in al z'n eenvoud is ook prachtig gelijnd, de E34 (vooral M5) vind ik wel de mooiste 5-serie, maar niet met afstand. In de 7 wordt het de E32.
Damn, het zijn er gewoon te veel. En dan beperk ik me nog tot BMW zelf - alpina e.d. erbuiten gelaten. Eigenlijk zijn de meeste oudere wel mooi, en de meeste nieuwe lelijk op een paar na...

E39 540i6 Touring arktissilber
de mijne
De nieuwste M3 vind ik de mooiste, daar zitten mooie lijnen in.
maare bestaat er een lelijke bmw dan? Ik vind alle modellen wel wat hebben.
Deze kwam ik voor het eerst in duitsland tegen, ik vind het echt een leuk ding! De Isetta
[ external image ]
maare bestaat er een lelijke bmw dan? Ik vind alle modellen wel wat hebben.
Deze kwam ik voor het eerst in duitsland tegen, ik vind het echt een leuk ding! De Isetta
[ external image ]
Hey,
Ik zelf vind dat er weinig, maar toch wel wat lelijke of minder mooie BMW's bestaan.
Voor mij de mooiste:
-M5 (nieuwste, ben t typenummer ff kwijt) zowel touring als sedan
-nieuwe X5
-BMW 850 (géén volvo
)
Lelijkste:
-X6
-en de huidige 3 serie vind ik als sedan vaak lelijk, de andere uitvoeringen gaan wel...ik vond de e46 veel meer het bmw-karakter en uitstraling hebben, vooral diegenen na de facelift (knippers voor omhoog ipv naar beneden).
-De 7-serie voor dit model, dus ook voor de facelift...weet niet welk type dat is.
@web: vind ik wel een mooie: "Eigenlijk zijn de meeste oudere wel mooi, en de meeste nieuwe lelijk op een paar na..." T klopt nog ook
Ik zelf vind dat er weinig, maar toch wel wat lelijke of minder mooie BMW's bestaan.
Voor mij de mooiste:
-M5 (nieuwste, ben t typenummer ff kwijt) zowel touring als sedan
-nieuwe X5
-BMW 850 (géén volvo

Lelijkste:
-X6

-en de huidige 3 serie vind ik als sedan vaak lelijk, de andere uitvoeringen gaan wel...ik vond de e46 veel meer het bmw-karakter en uitstraling hebben, vooral diegenen na de facelift (knippers voor omhoog ipv naar beneden).
-De 7-serie voor dit model, dus ook voor de facelift...weet niet welk type dat is.
@web: vind ik wel een mooie: "Eigenlijk zijn de meeste oudere wel mooi, en de meeste nieuwe lelijk op een paar na..." T klopt nog ook

Interessant topic. De mooiste auto van BMW ooit: dan moet ik zeggen: elk model M3 tot nu toe, en de mooiste daarvan de E46 CSL. En het lelijkste model: vind ik heel lastig, zit er al tijdje over na te denken, maar kan geen model bedenken dat ik echt lelijk vind.. De Isetta is niet echt een schoonheid, die zal deze twijfelachtige "prijs" dan moeten krijgen...
hmmm hier vraag je wat 
lelijkste :
nieuwe 3 serie sedan ( klopt net niet die vorm )
1 serie bmw's ( M1 hoort hier natuurlijk niet bij !!! )
X3 ( alles klopt niet aan die auto )
e30 sedan ( hele vreemde vorm vind ik t )
Mooiste :
E46 M3 CSL
M5 Touring ( die nieuwe, sja de vorm e.d. is heel mooi maar wat er in zit en wat het kan maakt het toch een van de mooiste )
E30 M3 ( geweldige vorm, vooral voor die tijd )
M6 ( toch een geweldige auto )
M1 ( sja... zo revolutionair maakt het automatisch lid van het lijstje )
De rest... die vallen ertussenin

lelijkste :
nieuwe 3 serie sedan ( klopt net niet die vorm )
1 serie bmw's ( M1 hoort hier natuurlijk niet bij !!! )
X3 ( alles klopt niet aan die auto )
e30 sedan ( hele vreemde vorm vind ik t )
Mooiste :
E46 M3 CSL
M5 Touring ( die nieuwe, sja de vorm e.d. is heel mooi maar wat er in zit en wat het kan maakt het toch een van de mooiste )
E30 M3 ( geweldige vorm, vooral voor die tijd )
M6 ( toch een geweldige auto )
M1 ( sja... zo revolutionair maakt het automatisch lid van het lijstje )
De rest... die vallen ertussenin

===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
-
- 2e Versnelling
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Kwa orginele BMW`s uitgezonder van de spoiler bakken vind ik personelijk de miste mooie BMW`s tot nu toe de E92 en de 6-serie.
De meeste verklaren me voor gek maar ik vind het gewoon niks.
De neus van een E92 super maar dat kontje vind ik dus totaal niks personelijk vind ik het net een ouwelullen bak van achter.
De 6-serie vind ik net starship enterprise en daar hou ik ook niet van geef mij maar strakke lijnen ipv die ufo uitziende auto`s
Mooiste BMW is moeilijk te zeggen vind er nog wel erg veel heel erg mooi.
Ik denk dan bij mooiste BMW aan de 8-serie en de E30 m3 wat ik toch wel ubergeil vind
De meeste verklaren me voor gek maar ik vind het gewoon niks.
De neus van een E92 super maar dat kontje vind ik dus totaal niks personelijk vind ik het net een ouwelullen bak van achter.
De 6-serie vind ik net starship enterprise en daar hou ik ook niet van geef mij maar strakke lijnen ipv die ufo uitziende auto`s

Mooiste BMW is moeilijk te zeggen vind er nog wel erg veel heel erg mooi.
Ik denk dan bij mooiste BMW aan de 8-serie en de E30 m3 wat ik toch wel ubergeil vind

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000