BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

effe voorstellen: bmw328is

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

Hey Ronald,

Zoals ik al zei...

het is mijn mening, en dat is dat ik jouwn auto op een aantal punten gewoon niet zo mooi vind. Ik geef zelf ook nog aan.... het belangrijkste is en blijft altijd dat jij hem mooi vind !!!

En zolang jij jouwn bmw mooit vind is het toch goed ? :wink:

Je kan natuurlijk wel verwachten dat wanneer je foto's publiekelijk op het internet gaat zetten dat je commentaar erop krijgt, hetzij positief of negatief.
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

Topic Author
ronald_bmw
Neutraal

bmw

Post by ronald_bmw »

jah ik was meer geirriteerd op web kijk je menig uiten dat kan maar je kan het ook met mate doen kijk het klinkt wel heel stoer dat je die angel eyes jampot bril glazen noemt maar als je ook gewoon normaal reageert dat je het niet zo mooi vind vind ik een stuk vriendelijker we zij tenslotte allemaal bmw gek de een met een ander smaak als ander
gr.

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Welkom op ons forum, en mooie wagen en velgen :)

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

nouja in ieder geval welkom idd !!

ps. we zijn wel benieuwd naar je eventuele vorderingen aan de auto, maak daarvoor een project topic aan is leuk bijhouden en bijlezen :wink:

Ya Know.....
It Is What It Is

lexxie
1e Versnelling

Post by lexxie »

Heb je schade gereden aan je linker voorspatscherm?
De foto van ervoor zie ik niets, erna zie ik ineens een stel witte krassen. :(

Verder wel leuke velgjes enz... maar in combinatie met een BMW niet mijn stijl, een beetje te schreeuwerig en doet mijn inziens afbreuk aan de originele stijl van een bimmer. Ik zou het mooier hebben gevonden als er originele M3 velgen onder werden gepoft en een origineel M3 bumpersetje. Dan heb je de auto ook getuned, echter met originele componenten ipv japanse componenten, maar dat is puur persoonlijke smaak! Toch zou ik jou en je wagen de volgende BMW meeting wel willen ontmoeten. :lol:

P.s.
Ik ben van mening dat Mikey en Web gewoon mogen zeggen wat ze van deze wagen denken. Censuur schieten we geen van alle iets mee op. Ik moet zeggen dat ik wel moest lachen om die "jampotglazen" opmerking, maar dat is omdat ik er ook zo over denk (herkenning dus). Iedereen weet dat het altijd goed bedoeld is, een tikje humor moet kunnnen, ook al ligt het commentaar niet in lijn met wat de eigenaar er van denkt.
[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome :twisted:
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé

Topic Author
ronald_bmw
Neutraal

Post by ronald_bmw »

jah als ik alles m3 wil dan koop ik wel een echte m3,
jij begint over japanse import ? enigste wat niet orgineel aan de auto is zijn de lichten en de spatborden en spatborden zijn duits product :wink:
de voorbumper is ook duits product kijk maar goed is een voorbumper van een e46 m3csl kijk jij vind het grappig die opmerking maar ik vind het bespottend en zoals ik eerder al zei je kan gewoon zeggen of je het mooi vind of niet maar om nou van die kinderachtige steek in de rug opmerking te geven dan zal ik hier wel verkeerde forum zitten
echt kinderachtig

bmwpower
Neutraal

Post by bmwpower »

ik vind het een mooi bmw kerel maar die achter bumper gaat wel maar voor de rest is het een mooie bmw greetz johan

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Welkom man ;)

Nette 36.

PS : Jongens kap nou is met dat gekibbel damn :S
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Pff, jongens jullie bezorgen me een dagtaak met dat poetsen hier op het forum.

Let svp op wat je zegt, aangezien je de mensen op dit forum over het algemeen niet persoonlijk kent, kan e.e.a gauw verkeerd opgevat worden. En nu geen vervuiling meer in dit topic svp, het gaat hier over bmw328is en niet over wat WEB of iemand anders mooi vindt.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”