Sluit me bij lexxxie aan - heel erg goed nakijken die auto, van chassisnummer tot motor tot onderstel (schadeverleden?)... ALLES.
En als je daarna nog een slecht gevoel overhoudt: niet doen.
En neem een maatje mee bij de transactie, het gaat om een flink bedrag dus als je het niet vertrouwt...
Een 2001 M3 is natuurlijk wel serieus geld waard, volgens autoweek zelfs 25k dus dan is 15k bijbetalen niet onredelijk - ff goed uitzoeken of ie dat echt waard is dus.
Dat je G3 wil is geen probleem, dat moet je er dan gewoon inbouwen

Kan best. Maar kost wel weer 2000 extra. Heb je wel een nieuwe installatie met garantie en weinig kilometers - koop je een gebruikte G3 dan heb je een oude installatie en meestal een hoge of teruggedraaide kilometerstand.
En zo'n M3 moet echt de auto zijn die je hebben wil. Een M3 is leuk, maar als je een 5-serie gewend bent, ga je misschien na de eerste week (FUN!) het comfort en de ruimte missen. En alles voor een M3 is duur, tot remblokjes toe. Dus als je eigenlijk een E60 of nieuwere E39 wilde, deze deal laten staan en straks de auto kopen die je WEL hebben wil.
SMG is wel DE bak denk ik
Ook een leuke indicatie: heeft ie jouw wagen goed bekeken? Iemand die wil ruilen en serieus is, bekijkt jouw wagen goed. Iemand die jou alleen maar op wil lichten, zal nauwelijks naar jouw auto kijken en alleen maar de zijne aanprijzen.