Mijn vraag is of een M3 achterbumper heel anders is als een standaard E36 achterbumper? zo ja,
Wat zijn de verschillen dan?
Past zo'n m3 inzet ook in een standaard E36 achterbumper?
Mvg,
Michael
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
M3 bumper anders dan.....
Moderator: Moderator Team
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: M3 bumper anders dan.....
bumper heeft een iets andere vorm loopt wat breder uit waardoor het m3 inzet stuk dus net niet past in een standaard bumper 
ps zag net op MP een complete set voor nog geen 400 d8 ik waar ook de achterbumper los leverbaar voor redelijk geld
Wel imitatie maar het zag er fatsoendelijk uit
ps zag net op MP een complete set voor nog geen 400 d8 ik waar ook de achterbumper los leverbaar voor redelijk geld
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
325i wrote:bumper heeft een iets andere vorm loopt wat breder uit waardoor het m3 inzet stuk dus net niet past in een standaard bumper
ps zag net op MP een complete set voor nog geen 400 d8 ik waar ook de achterbumper los leverbaar voor redelijk geld![]()
Welke onderdelen kunnen van een coupe overgezet worden ( ook de bumpers??)
Super BMW 316i
Als het goed is zijn die inzet stukken die ik ook op marktplaats had gezien wel voor de standaard achterbumper. Een vriend van mij heeft ook zo'n m3 diffuser in zijn standaard achterbumper dus ze zijn er wel..
Dus dan zou ik de lengte van zo'n M3 inzetstuk moeten weten en dan opmeten hoe lang mijn inzetstuk is......saffie wrote:Als het goed is zijn die inzet stukken die ik ook op marktplaats had gezien wel voor de standaard achterbumper. Een vriend van mij heeft ook zo'n m3 diffuser in zijn standaard achterbumper dus ze zijn er wel..
Ik zal hier wel even naar kijken..........
Zou je misschien een foto kunnen plaatsen van de achterbumper van die vriend???
Super BMW 316i
op mp kan je wel diffusors vinden voor 85 euro ofzo.. Past gewoon op je standaard bumper en heb je de m-look
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
hoots wrote:op mp kan je wel diffusors vinden voor 85 euro ofzo.. Past gewoon op je standaard bumper en heb je de m-look
Bijna dan m3 bumpers is toch echt iets breder en dit zal bijv ik meteen zien dat het z`n crappy inzet ding is
Maargoed mijn mening is doe iets goed of laat het orgineel maargoed zo denk ik over de dingen die ik doe
En een diffusor voor 85euro of een complete bumper voor 159euro ik wist het wel
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
maar een difussor kan je voor 89 euro monteren mat zwart en de m3 bumper moet je laten spuiten dus word minimaal 300 euro haha 
ok, ben ik wel met je eens.. Ik wil over een maandje ofzo zelf ook zo'n setje erop, maar dan wel gewoon de complete bumper.325i wrote:hoots wrote:op mp kan je wel diffusors vinden voor 85 euro ofzo.. Past gewoon op je standaard bumper en heb je de m-look
Bijna dan m3 bumpers is toch echt iets breder en dit zal bijv ik meteen zien dat het z`n crappy inzet ding is![]()
Maargoed mijn mening is doe iets goed of laat het orgineel maargoed zo denk ik over de dingen die ik doe![]()
En een diffusor voor 85euro of een complete bumper voor 159euro ik wist het wel