BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
even voorstellen
Moderator: Moderator Team
even voorstellen
hloow,
ik ben tom ben 21 kom uit liessel
k ben al een tijdje op het forum aant rondkijken en k dacht k zal me eens aanmelden,
k heb een paar weken geleden een bmw 318 is e36 uit '95 gkocht.
k heb er zo'n 2 weken van kunnen genieten want toen heb ik hem in de prak gereden,
ik was op een andere auto gereden doordat ik niet erg goed op aant letten was en k moes remmen.
de auto staat thuis in de garage en wordt wel weer opgeknapt want het is eigelyk alleen blikschade.
er komt wel een setje m3 bumpers op, verder moet die nog verlaagd worden en moet er nog muziek in
dan kijk ik wel verder.
foto's voor de aanrijding:
[ external image ]
[ external image ]
foto's na de aanrijding:
[ external image ]
[ external image ]
foto's na demontage:
[ external image ]
[ external image ]
en weet er misschien iemand wat dit voor velgen zijn de verkoper wist het namelijk ook niet
[ external image ]
ik ben tom ben 21 kom uit liessel
k ben al een tijdje op het forum aant rondkijken en k dacht k zal me eens aanmelden,
k heb een paar weken geleden een bmw 318 is e36 uit '95 gkocht.
k heb er zo'n 2 weken van kunnen genieten want toen heb ik hem in de prak gereden,
ik was op een andere auto gereden doordat ik niet erg goed op aant letten was en k moes remmen.
de auto staat thuis in de garage en wordt wel weer opgeknapt want het is eigelyk alleen blikschade.
er komt wel een setje m3 bumpers op, verder moet die nog verlaagd worden en moet er nog muziek in
dan kijk ik wel verder.
foto's voor de aanrijding:
[ external image ]
[ external image ]
foto's na de aanrijding:
[ external image ]
[ external image ]
foto's na demontage:
[ external image ]
[ external image ]
en weet er misschien iemand wat dit voor velgen zijn de verkoper wist het namelijk ook niet
[ external image ]
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: even voorstellen
Welkom hier
Helaas heb ik niet z`n verstand van de velg namen maar er zal vast iemand hier zijn die weet hoe die dingen heten
voor de rest have fun here
Helaas heb ik niet z`n verstand van de velg namen maar er zal vast iemand hier zijn die weet hoe die dingen heten
voor de rest have fun here
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
stef
- 1e Versnelling
- Type Auto: bmw e30 316
heey tommy
werd wel een keer tijd he
(alweer) ... Doe maar rustig aan met opbouwen he hebt nog tijd zat
geen wonder dat sommige zeggen dat bmw rijden duur is. op deze manier wel
als je weer verder gaat geef maar een gil kom ik wel weer langs
ohjah welkom he
ohjah welkom he
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
-
MarilynBMW
- Neutraal
- Type Auto: 530D e39
Lijkt het meest op een Style-42. Maar kijk zelf maar eens op http://www.bmwtips.com/tipsntricks/wheels/BMWWheels.htm. Dat is niet de meest uitgebreide site die ik ken, maar de andere die ik eigenlijk zocht kan ik even de link neit van terugvinden. En anders zelf even in de ETK zoeken.Tom318IS wrote:en weet er misschien iemand wat dit voor velgen zijn de verkoper wist het namelijk ook niet
[ external image ]
volgens mij zijn het Devil of Team dynamics MeshII
voor zover ik weet zijn het in ieder geval geen orginele bmw velgen want het plaatje zit er gewoon op geplakt, en beginnen ook al los te laten. en voor zover k kon zien stond er niks onder als ik het bmw plaatje aan de kant duw.
Als ze los beginnen te klaten zijn het in ieder geval immies, sorry, bmw heeft naafkappen die kun je overigens gewoon bij de dealer kopen voor een eurootje of 5 per stuk. Dan ziet het er meteen weer goed uit. Wielen zijn wel gewoon mooi hoor ook als het niet origneel is hoef je je niet voor te schamen dacht ik zo.
nee da is ok zo, en dopjes kijk k wel ff wa da k der mee doe mar het was eigelijk gewoon omdat ik wou weten wat voor velgen dat het zijn;) mja ik ga binnenkort wel een keer bij een velgenhandel langs ofzo lijkt me da die het wel weten:)
-
BmwFreakie
- 2e Versnelling
Welkom op bmwforum!
Balen van die schade
Balen van die schade
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie