BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW 316i coupé E2
Moderator: Moderator Team
BMW 316i coupé E2
hallo,
Ik heb sinds kort een BMW 316i coupé E2 uit 1994, vind het persoonlijk een hele mooie auto, maar toch wil ik eventueel van die Angel Eyes aanschaffen (rest is helemaal orgineel). Nou heb ik meerdere site's bekeken, maar nergens zie ik Angel Eyes te koop voor een E2.. Toch zie ik op marktplaats dezelfde auto's die wel Angel Eyes hebben, dus mijn vraag is.. wordt de E2 ook gezien als een E36? want daarvoor zijn wel Angel Eyes te koop en de auto's lijken ook wel op elkaar.
Ik heb sinds kort een BMW 316i coupé E2 uit 1994, vind het persoonlijk een hele mooie auto, maar toch wil ik eventueel van die Angel Eyes aanschaffen (rest is helemaal orgineel). Nou heb ik meerdere site's bekeken, maar nergens zie ik Angel Eyes te koop voor een E2.. Toch zie ik op marktplaats dezelfde auto's die wel Angel Eyes hebben, dus mijn vraag is.. wordt de E2 ook gezien als een E36? want daarvoor zijn wel Angel Eyes te koop en de auto's lijken ook wel op elkaar.
BMW E36 316i Coupé
Mercedes C180 Esprit Sedan
-
D@NNY
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: BMW 316i coupé E2
Snap de toevoeging E2 niet helemaal in deze context....?
Ik heb ook angle-eyes, en die zijn gewoon voor de E-36 coupe van '91 t/m 98.
Ik heb ook angle-eyes, en die zijn gewoon voor de E-36 coupe van '91 t/m 98.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
nou, als ik op RDW mijn gegevens opvraag (ook op Deel III) staat BMW 316I coupé E2...
dus ik ben beetje confused zeg maar
Edit: dit is em http://img155.imageshack.us/img155/5968/pjotrnz4.jpg
dus ik ben beetje confused zeg maar
Edit: dit is em http://img155.imageshack.us/img155/5968/pjotrnz4.jpg
BMW E36 316i Coupé
oh kijk, bevestigd maar weer eens hoeveel ik ervan af weet haha 
het is dus een E36?
het is dus een E36?
BMW E36 316i Coupé
-
D@NNY
- 3e Versnelling
Ja je kijkt te ver door dus, dit is niet van toepassing voor dit soort dingen.
Je hebt gewoon een BMW 316i Coupe E-36.
Je kan zelf de lampen kiezen, er zijn vele uitvoeringen,merken, en prijsklassen.
Als je maar rekening houd met het feit dat het een coupe is, die verschillen namelijk licht in vorm van een sedan of touring, Als er bouwjaren '91-'98 bijstaat past het gewoon.
Ik heb deze, omdat de prijs aantrekkelijk was, maar vele vinden deze weer niets......
[ external image ]
Je hebt gewoon een BMW 316i Coupe E-36.
Je kan zelf de lampen kiezen, er zijn vele uitvoeringen,merken, en prijsklassen.
Als je maar rekening houd met het feit dat het een coupe is, die verschillen namelijk licht in vorm van een sedan of touring, Als er bouwjaren '91-'98 bijstaat past het gewoon.
Ik heb deze, omdat de prijs aantrekkelijk was, maar vele vinden deze weer niets......
[ external image ]
jij hebt een complete set genomen? ik zag namelijk alleen lampen voorbijkomen, maar ook compleet met richtingaanwijzers (wat ik persoonlijk het mooiste vind).
ik zit te denken aan:
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 11768.html
of
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 11769.html
ik zit te denken aan:
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 11768.html
of
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 11769.html
BMW E36 316i Coupé
-
D@NNY
- 3e Versnelling
Ja dat van die SKG links dat zijn ze,ik heb ze dan nog met 2 LED puntjes in de onderste rand. Zitten onderling wat verschillen in. zoals chroom of zwart binnenwerk, alleen de lamp units met de originele BMW knippers er nog naast, of dus de gehele unit met knippers erin.
Ik vond de prijs erg aantrekkelijk in vergelijking tot Bosch of Hella.
De kwaliteit valt me na 2 jaar ook in het geheel niet tegen. Geen condens of lekkage.
Ik vond de prijs erg aantrekkelijk in vergelijking tot Bosch of Hella.
De kwaliteit valt me na 2 jaar ook in het geheel niet tegen. Geen condens of lekkage.
-
tobyzitzE36
- Neutraal
Ik zit er ook over na te denken om Angel Eyes te kopen voor mijn 316i Coupe. Ik vind die Angel eyes met zwarte achtergrond echt mooi. Ik heb ze vaker op zwarte (donkere) E36's gezien en het is echt een verbetering tov de orginele koplampen.
@Danny: Heb je jouw Angel Eyes bij SKG gekocht? Ik zie heel veel setjes op internet staan met grote prijs verschillen! Maar ik weet niet of goedkoop ook gelijk duurkoop is? Weet je ook toevallig welk fittingtype je Angel Eyes hebben en of ze een E-Keurmerk hebben ivm de APK keuring? Ik was gisteren naar een tuningshop geweest om dat na te vragen maar die domme griet wist het zelf niet. Ze vertelde dat ik maar het risico moest nemen dat de fittings niet passen, maar ja ik ben niet achterlijk!
Ik heb zelf een Pilot Xenon setje erin gebouwd, kan ik deze dan gewoon in die Angel Eyes koplampen bouwen?
@Danny: Heb je jouw Angel Eyes bij SKG gekocht? Ik zie heel veel setjes op internet staan met grote prijs verschillen! Maar ik weet niet of goedkoop ook gelijk duurkoop is? Weet je ook toevallig welk fittingtype je Angel Eyes hebben en of ze een E-Keurmerk hebben ivm de APK keuring? Ik was gisteren naar een tuningshop geweest om dat na te vragen maar die domme griet wist het zelf niet. Ze vertelde dat ik maar het risico moest nemen dat de fittings niet passen, maar ja ik ben niet achterlijk!
Ik heb zelf een Pilot Xenon setje erin gebouwd, kan ik deze dan gewoon in die Angel Eyes koplampen bouwen?
BMW E36 316i Coupe
-AC Schnitzer Short-Shift
-Pipercross sportluchtfilter
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
-AC Schnitzer Short-Shift
-Pipercross sportluchtfilter
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
Ik heb http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 11769.html besteld.
Zijn er nog dingen die ik moet weten? zoals hierboven al vermeld i.v.b.m. apk ofzo?
Is het lastig ze te monteren? aangezien ik een echte leek ben op het gebied van auto's
Zijn er nog dingen die ik moet weten? zoals hierboven al vermeld i.v.b.m. apk ofzo?
Is het lastig ze te monteren? aangezien ik een echte leek ben op het gebied van auto's
BMW E36 316i Coupé
-
D@NNY
- 3e Versnelling
@ Tobyzitz:
E-Keurmerk zit erop, APK keuring is geen enkel probleem.
Het waren kant en klare units met lampjes (H-2) erin, alleen de stekkers aansluiten, of licht aanpassen.
Sommige modellen hebben namelijk afwijkende stekkers, en dan moet je met wat handigheid de losse draden van de angeleye ringen bij de stekkers zien te steken. Of je er een Xenon setje in kan bouwen weet ik niet.
Zoals eerder in mijn voorstel topic vermeld http://www.bmwforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=2318 heb ik ook de zwarte gehad, maar dit stond heel raar vond ik zelf, en als ik zo om me heen kijk, hebben een hoop nieuwe automodellen ook chrome lampen tegenwoordig,dus zo raar staat het niet, maar dat blijft een kwestie van smaak....
E-Keurmerk zit erop, APK keuring is geen enkel probleem.
Het waren kant en klare units met lampjes (H-2) erin, alleen de stekkers aansluiten, of licht aanpassen.
Sommige modellen hebben namelijk afwijkende stekkers, en dan moet je met wat handigheid de losse draden van de angeleye ringen bij de stekkers zien te steken. Of je er een Xenon setje in kan bouwen weet ik niet.
Zoals eerder in mijn voorstel topic vermeld http://www.bmwforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=2318 heb ik ook de zwarte gehad, maar dit stond heel raar vond ik zelf, en als ik zo om me heen kijk, hebben een hoop nieuwe automodellen ook chrome lampen tegenwoordig,dus zo raar staat het niet, maar dat blijft een kwestie van smaak....
-
D@NNY
- 3e Versnelling
Hahahahahaha kijk es naar het tijdstip...?
H4 moet dat zijn natuurlijk
H4 moet dat zijn natuurlijk
D@NNY, ik heb een vraag voor je!
Heb vandaag de lampen binnengekregen, maar die chinezen hebben blijkbaar nog nooit van een installatie manual gehoord.
Ik zie 1x aansluiting voor knipperlicht
En er is 1x een ronde kop met 4 stekkers erin.
De angel eyes zijn niet aangesloten verder lijkt me, gewoon losse draadjes zonder connectors.
Kun jij me vertellen (en eventueel met foto's) uitleggen hoe & waar ik de angel eyes snoeren op moet aansluiten?
alvast bedankt
Heb vandaag de lampen binnengekregen, maar die chinezen hebben blijkbaar nog nooit van een installatie manual gehoord.
Ik zie 1x aansluiting voor knipperlicht
En er is 1x een ronde kop met 4 stekkers erin.
De angel eyes zijn niet aangesloten verder lijkt me, gewoon losse draadjes zonder connectors.
Kun jij me vertellen (en eventueel met foto's) uitleggen hoe & waar ik de angel eyes snoeren op moet aansluiten?
alvast bedankt
BMW E36 316i Coupé
-
ronald 2002
- 2e Versnelling
glasya,mocht je in de buurt van zeeland wonen kom je maar even langs.
sluit ik ze wel even aan.
sluit ik ze wel even aan.
2002 '75 +m3 '93+530D'02