BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 5 GT is vanaf november leverbaar

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

BMW 5 GT is vanaf november leverbaar

Post by D@NNY »

MUNCHEN - BMW onthult op de komende Autosalon van Genève (5-15 maart) de Concept 5 Serie ’Gran Turismo’, die nog voor het einde van het jaar als nieuwe zakensedan wordt geïntroduceerd. De ’Progressive Activity Sedan’ (PAS), zoals het model wordt genoemd, moet volgens BMW een geheel nieuw segment gaan vormen.

"De vijfdeurs hatchback heeft een binnenruimte die met de 7 Serie kan worden vergeleken, maar die zich kan meten met de flexibiliteit van een X5. Zo kan de inhoud van de bagageruimte van de PAS tot maar liefst 1650 liter worden uitgebreid, terwijl deze normaal gesproken 570 liter groot is. De twee stoelen achterin kunnen over een afstand van 10 cm worden verschoven. Daarnaast heeft deze GT een tweedelige achterklep, waarvan (net als bij de Skoda Superb, red.) alleen het verticale deel of het geheel mét achterruit kan worden geopend”, aldus een woordvoerder.

De bijna vijf meter lange 5 Serie GT oogt als een forse vierdeurs coupé. Tijdens een geheime sessie konden we de auto onlangs al even ’in het echt’ zien, waarbij onder meer de raamstijlloze portieren en het luxe-interieur tot de opvallende zaken behoorden. De 5 GT heeft een lengte van bijna 5 meter (499,8 cm) en is 1,56 meter hoog. Ook de opvallende 21 inch grote lichtmetalen wielen zullen niet snel over het hoofd worden gezien. Op aandrijvingsgebied komen er voor de GT alleen maar zes- en achtcilinder motoren beschikbaar. Een hybridevariant staat vooralsnog niet op stapel. Verder komt de nieuwe BMW met zowel achterwiel- als xDrive-vierwielaandrijving.

[ external image ]

[ external image ]

Bron: Autotelegraaf.nl
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Nick B

Re: BMW 5 GT is vanaf november leverbaar

Post by Nick B »

Gooi een mega dik en zwaar persoon op een X6 en dan krijg je dit? Vind het maar niets...

Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Post by Mike »

de voorkant is echt een 5 look, de keuze van die nieuwe type achterlichten vind ik geen smoelwerk, staat niet.....waarom is dat wit eruit gehaald de laatste tijd? :nou: bij die 7 serie vind ik het ook geen gezicht rare lampen vind ik het maar geworden....

vind de achterkant echt lelijk... de X6 is mooier

maaaarrrr dat interieur.....damnz :D das wel stoer ;)

Topic Author
D@NNY
3e Versnelling

Post by D@NNY »

Hopelijk de laatste stuiptrekking van Chris bangle voor zijn vertrek bij BMW.... :lol: Aan de andere kant kan het een kwestie van wennen zijn, de X6 moest ik ook niet, nu gedoog ik hem al wat beter.
Modellen ala de E-36 en 46 zullen we wel nooit meer tegenkomen.

Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Post by Mike »

nou de e92 coupe mag er ook wel zijn :P

nee die lampen......wil ik niet aan wennen vind het niet BMW :nee:

na op zich doet die Chris t wel leuk maar de achterkan moet ie zich maar niet mee bemoeien :nou:
:lol:

ps wel nice dat ie geen deurstijlen meer heb

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

inderdaad, die achterkant is echt spuuglelijk!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Topic Author
D@NNY
3e Versnelling

Post by D@NNY »

Hahahaha ik wil niet stoken hoor....Maarruhhh....Zien jullie er ook een beetje een Prius in..??? :lol: :lol:

[ external image ]

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Ik ben eens benieuwd hoe die in het echt gaat uitzien.

@ danny
je bent gek :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

:nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou: :nou:

meer kan ik niet zeggen :(
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

flegma83
Neutraal
Type Auto: 523i

Post by flegma83 »

echt triest......hebben ze de ontwerper van de Prius overgenomen ofzo? :(
Locked

Return to “Archief”