Hierbij wil ik mij even voorstellen alvorens ik allerlei vragen ga stellen elders op het forum
Ik ben Jeroen Beekenkamp en sinds een week de trotse bezitter van een BMW 325i uit '93. Deze auto mag ik van de zaak rijden en vind dat persoonlijk gezien het brandstofverbruik niet verkeerd
De auto heeft volledig leren interieur (creme) en is van alle gemakken voorzien; volledig temperatuurregeling waarvan ik niet weet of het climatecontrol is (op de ventilatiestand naar de bestuurder en bijrijder toe blaast deze alleen maar koude lucht), airco, stoelverwarming, electrische ramen rondom, BMW-alarm, uitgebreide boardcomputer enz enz. Oh ja, de auto is gelukkig handgeschakeld....Wat een verademing tov mijn priveauto
In mijn prive rijd ik een redelijk getunede Honda Accord sedan uit '98 (japanse BMW zoals het ook wel eens genoemd wordt) 2.0i 16V, standaard 133PK. De kleur is rood en heb er de afgelopen periode Powerstop remmen op gemonteerd in combinatie met Ferodo DS2500, CAI van K&N, Moroso bougiekabels en Denso bougies, brandstofdrukregelaar, Greddy 2.25inch uitlaatsysteem inclusief spruitstuk, KW variant 2 verlagingsschroefset, HID xenonkit gemonteerd enz. enz. Toekomstplannen: Exedy sportkoppeling, lichter vliegwiel, andere (regelbare) ECU.
Met de Honda heb ik wel eens via de BMW Circuit Club op Zolder en Spa gereden en ben van plan de BMW ooit van de baas over te nemen om hem dan volledig circuitklaar te maken....
Groetjes,
Jeroen.