Moderator: Moderator Team
Nou je bent van harte welkom om te 'hobbyen' in mijn huis dan!!Ikke wrote:Schoonmaken is eigenlijk meer hobby dan een sport. Dat doe je immers toch voor je plezier.![]()
Is dit een indirecte aanbieding om mn auto te poetsen??D@NNY wrote:Hehehehehe.....Wat m'n auto betreft kan ik echt uren zoet zijn hoor met schoonmaken en poetsen![]()
Ja hoor.....Zet maar voor de deur, vrees alleen dat je niet in de buurt van Den Haag woont.....Anke wrote:Is dit een indirecte aanbieding om mn auto te poetsen??D@NNY wrote:Hehehehehe.....Wat m'n auto betreft kan ik echt uren zoet zijn hoor met schoonmaken en poetsen![]()
Ik heb dit huis onlangs gekocht en het stond al 3 jaar leeg.... dus niet zo gek dat het zo smerig wasNick B wrote:Als je dat nou een beetje bijhoud,dan word het niet zo smerig en is het ook geen karwei van 4 uur
Heb ik nou mazzel als ik zeg dat ik regelmatig een weekendje in Den Haag verblijf??D@NNY wrote:Ja hoor.....Zet maar voor de deur, vrees alleen dat je niet in de buurt van Den Haag woont.....Anke wrote:Is dit een indirecte aanbieding om mn auto te poetsen??D@NNY wrote:Hehehehehe.....Wat m'n auto betreft kan ik echt uren zoet zijn hoor met schoonmaken en poetsen![]()