Hoi, ik ben ruland woon in rosmalen, ben vrachtwagenchauffeur, en maak veel km , zowel voor werk , als ook prive.
Heb geen erv. met bmw, altijd volvo of audi liefhebber geweest, maar heb nu een bmw 325 tds touring van '96 M51 blok aut.5 diesel int. sport uitvoering gekocht, rijd heerlijk, al moet ik wel zeggen dat ik vind dat het vermogen me tegenvalt, mss omdat ik niet gewend ben diesel prive te rijden, maar dan nog ....valt me gewoon tegen.
Vind ook dat als ik gas geef hij veel te laat reageert, en kick down pas na 2 a 3 sec reageert, als ik zeg maar 120/130 rijd en beetje gas bij geef, reageert hij nauwelijks, geef ik weer beetje gas bij, dan komt hij niet rustig op toeren , maar komt kick down op, en dan gaat hij pas, maar veel te laat, mss doe ik er verkeerd aan om dit hiet te plaatsen, maar heb nog nooit op een forum gezeten, alvast mijn excuses hiervoor, hoop op begrip en mss legt iemand mij even uit hoe ik dit dan moet doen.
Even heel veel in 1 keer, sorry , weet niet hoe anders te doen.
Gr. ruland
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
nieuw bmw rijder
Moderator: Moderator Team
-
D@NNY
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: nieuw bmw rijder
Welkom op het BMW Forum en veel plezier! 
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
-
ruland
- Neutraal
- Type Auto: 325 tds touring aut5 diesel
okay, hee d@nny, bedankt voor je welkom, hoop dat ik veel nuttige tips en antwoorden kan vinden hier, al hoop ik niet dat ik ze al te veel nodig zal hebben haha, maar iig dank je..
gr. ruland
gr. ruland
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Ruland, welkom en veel plezier hier.
Sinds gisteren heb ik ook een M-uitgevoerde donkerblauwe e36 touring net als jij, maar geen diesel. Het antwoord op je vraag over de traagheid van de auto weet ik ook niet. Het zou me echter niet verbazen als dit iets is wat nu eenmaal bij je auto hoort. M.i. zijn BMW's diesels pas echt snel geworden toen ze commonrail werden, in het geval van de 3serie dus vanaf de e46, toen de aanduiding tds vervangen werd voor simpel d.
Sinds gisteren heb ik ook een M-uitgevoerde donkerblauwe e36 touring net als jij, maar geen diesel. Het antwoord op je vraag over de traagheid van de auto weet ik ook niet. Het zou me echter niet verbazen als dit iets is wat nu eenmaal bij je auto hoort. M.i. zijn BMW's diesels pas echt snel geworden toen ze commonrail werden, in het geval van de 3serie dus vanaf de e46, toen de aanduiding tds vervangen werd voor simpel d.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
Hey welkom en misschien ter aanvulling enige foto's 
Wie laag wilt zijn, moet omrijden
-
ruland
- Neutraal
hoi nicolai , bedankt voor je uitleg, zal eens kijken of ik een testje op de bank kan maken, kijken wat daar uitkomt, en mss wel tunen... iemand goede tip? En zal dat werkelijk zoveel winst opleveren? Als ik me niet vergis ga je er dan ook nog minder bij verbruiken? Hmmmm weet niet .....iig dank je voor je uitleg, wist ik dus niet..
gr. ruland
gr. ruland
-
ruland
- Neutraal
hoi nicolai , bedankt voor je uitleg, zal eens kijken of ik een testje op de bank kan maken, kijken wat daar uitkomt, en mss wel tunen... iemand goede tip? En zal dat werkelijk zoveel winst opleveren? Als ik me niet vergis ga je er dan ook nog minder bij verbruiken? Hmmmm weet niet .....iig dank je voor je uitleg, wist ik dus niet..
gr. ruland
gr. ruland
-
ruland
- Neutraal
dank je, heb tot nu toe nog maar 2 foto's , bijna dezelfde als op avatar, meer foto's volgen.......jij ook suc6....
Gr ruland
Gr ruland