Hallo ik ben Paul Richardson, 35 jaar, samenwonend met m'n lieve vriendin 2 kinderen en Dibbes de Bulldog.
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik hier aktief was. Toendertijd reden we een e36 320.
Sinds vandaag zijn we weer eigenaar van een leuke 325 coupe. Verlaagd, 17 inch, doorlopende black angeleyes lampen, en M3 spiegels. Opzich een leuke auto met een goed draaiende motor en technisch verder nog zeer goed. Alleen hier en daar een plekkie in de wielkasten en de bekleding aan de hemel laat over het algemeen overal los. Dit gaan we natuurlijk allemaal weer in orde maken. Ook mist de boardcomputer een aantal piksels, maar als ik me goed kan herinneren is hier een "howto" voor(misschien iemand een link hiervan) Bij de auto kregen we een radio/dvd inclusief scherm, maar zonder luidsprekers etc.
Al met al een leuke auto waar ik deze zomer lekker aan kan knutselen en met behulp van het forum hoop ik weer zoals eerder goed geholpen te worden.
Groeten Paul
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hallo ben ik weer
Moderator: Moderator Team
Hallo ben ik weer
Bmw 320i 24v m50 E36 1991
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Re: Hallo ben ik weer
welkom terug!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]