BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E36 323i touring verkoop
Moderator: Moderator Team
E36 323i touring verkoop
Hallo,
hierbij bied ik mijn E36 323i touring uit 1997 aan,
De auto heeft 219dkm gedraaid en dan ook het meest snelweg kilometers,
vervangen voor nieuw:
nieuwe katalysator
waterpomp
visco koppeling fan
complete draagarmen
uitgelijnd voor en achter
nieuwe voor schijven inclu blokken
radiator
spanrollen
airco gevuld en werkt ook maar pomp dient vervangen te worden
rem olie door gespoeld inclu koppeling
motor olie vervangen voor een longlife, na 2500km nog blank ''chapeau''
dus geen afgeragde BMW, hij mag weg met pijn in den hart.
doe een mooi bod
hierbij bied ik mijn E36 323i touring uit 1997 aan,
De auto heeft 219dkm gedraaid en dan ook het meest snelweg kilometers,
vervangen voor nieuw:
nieuwe katalysator
waterpomp
visco koppeling fan
complete draagarmen
uitgelijnd voor en achter
nieuwe voor schijven inclu blokken
radiator
spanrollen
airco gevuld en werkt ook maar pomp dient vervangen te worden
rem olie door gespoeld inclu koppeling
motor olie vervangen voor een longlife, na 2500km nog blank ''chapeau''
dus geen afgeragde BMW, hij mag weg met pijn in den hart.
doe een mooi bod
E36 323i Touring non M-techniek
Re: E36 323i touring verkoop
hoi,
een Renault cabrio nee dat zou niet handig zijn, voor mij dan. of had je iets anders want ik ga op zoek naar een bmw oldtimer.
een Renault cabrio nee dat zou niet handig zijn, voor mij dan. of had je iets anders want ik ga op zoek naar een bmw oldtimer.
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Zou je een fotootje kunnen posten of link naar marktplaats advertentie? Wat is bv de kleur? Ik heb mogelijk wel interesse, heb nu ook een hele mooie touring (318i), maar wil evt. overstap maken naar 6cilinder.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
Hallo,
Hij staat op marktplaats te koop onder 323i touring, http://auto.marktplaats.nl/bmw/40007479 ... blauw.html
Alle informatie staat duidelijk beschreven in de advertentie, maar je mag me ook mailen of bellen.
Greetz
Ray
Hij staat op marktplaats te koop onder 323i touring, http://auto.marktplaats.nl/bmw/40007479 ... blauw.html
Alle informatie staat duidelijk beschreven in de advertentie, maar je mag me ook mailen of bellen.
Greetz
Ray
-
nicolay
- 3e Versnelling
Thanks Ray. Ziet er uit als een goede aankoop, maar ik zou toch te zeer mijn sportpakket missen merk ik nu ik hem zie. Ik moet dus op zoek naar een wel M-uitgevoerde 6cil.
Nogmaals, rationeel gezien lijkt het me wel echt een prima aankoop. Succes verder.
Nogmaals, rationeel gezien lijkt het me wel echt een prima aankoop. Succes verder.
wat ik wel vindt van jou bevinding is dat mijn auto van oorsprong niet is verlaagt en heeft er nooit ultra dikke wielen onder gehad, dat wil zeggen dat de lagers en de totale ophanging niet overdadig op hun barst hebben gekregen, en natuurlijk vindt ik 18'' ook heel gaaf en een centimeter of 4 naar beneden maar dat gaat ten kosten van de lager en de rest vandaar dat hij er nog standaard uitziet.
conclusie: dat ik de auto kocht vond ik het een enorme kick dat hij nog standaard was, met in mijn gedachte het verhaal van hier boven, ik hoop dat dat je dat meeneemt in je beslissing.
doei
conclusie: dat ik de auto kocht vond ik het een enorme kick dat hij nog standaard was, met in mijn gedachte het verhaal van hier boven, ik hoop dat dat je dat meeneemt in je beslissing.
doei
-
nicolay
- 3e Versnelling
Ik ben dat ook volledig met je eens en ik zal ook niet snel eentje kopen met 18" en 4 cm verlaging.
Mijn eigen touring is gewoon fabrieksaf M-uitgevoerd en dat is maar 2 cm rondom en 16". En het spoilerpakket, interieur, dempers etc. etc. Ik vind dat toch wel erg mooi en ik ben niet rationeel genoeg om daar geen rekening mee te houden.
Maar rationeel gezien kun je het beste zo'n originele net onderhouden auto als de jouwe kopen. Echt mee eens.
Mijn eigen touring is gewoon fabrieksaf M-uitgevoerd en dat is maar 2 cm rondom en 16". En het spoilerpakket, interieur, dempers etc. etc. Ik vind dat toch wel erg mooi en ik ben niet rationeel genoeg om daar geen rekening mee te houden.
Maar rationeel gezien kun je het beste zo'n originele net onderhouden auto als de jouwe kopen. Echt mee eens.
Ik kan alleen maar zeggen dat het een geweldige wagen is en dan nog in een super staat.
-
Vincent Kools
- Neutraal
- Type Auto: E30 320iA
mp pagina bestaat niet meer