BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Controle lampje

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Riichard
Neutraal
Type Auto: E36 1994

Controle lampje

Post by Riichard »

Beste mensen,

Mijn lampje van de onderhoud staat op het rode gedeelte. Ik heb laatst de auto een grote beurt gegeven.
nou was mijn vraag hoe ik dit lampje kan resetten? of moet ik hiermee naar de garage, om dit te doen?

alvast bedankt,

Topic Author
Riichard
Neutraal

Re: Controle lampje

Post by Riichard »

niemand die hier een antwoord op heeft?

gjcr1971
Neutraal
Type Auto: E36 318TDS Touring

Post by gjcr1971 »

Je hebt een e36? Er bestaan verschillende reset tools, kijk maar eens op marktplaats. je kan het ook zelf dien met een draadje. http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/

swiebertje
Neutraal
Type Auto: e 36 320i touring

Post by swiebertje »

Bij mijn E36 gaat het resetten als volgt. Contact aanzetten maar niet starten. Dan onder motorkap de multistekker/diagnosestekker het kapje losmaken. Dan pin 7 en pin 19 met elkaar verbinden met een los draadje.Nummers staan erop. Gedurende 5 sec laten zitten. Loshalen en kijk of het gewerkt heeft. Anders herhalen en iets langer. Heb deze week mijne reset

Topic Author
Riichard
Neutraal

Post by Riichard »

swiebertje wrote:Bij mijn E36 gaat het resetten als volgt. Contact aanzetten maar niet starten. Dan onder motorkap de multistekker/diagnosestekker het kapje losmaken. Dan pin 7 en pin 19 met elkaar verbinden met een los draadje.Nummers staan erop. Gedurende 5 sec laten zitten. Loshalen en kijk of het gewerkt heeft. Anders herhalen en iets langer. Heb deze week mijne reset
ja een e36 idd..

dit kan ik wel eens proberen maar krijg je dan geen enorme shock met het contract op spanning?

swiebertje
Neutraal
Type Auto: e 36 320i touring

Post by swiebertje »

Nee hoor. Ik leef nog en heb niets gevoeld.
Locked

Return to “Archief”