Ik heb een leuke betrouwbare E36 318i te koop staan. Deze gaat weg i.v.m. de aankoop van een E39 528i.
Hij is altijd goed onderhouden en altijd bereden door echte BMW liefhebbers. Hij is van 1992 en 13 jaar bij ons in de familie geweest. Mijn vader heeft 'em in 1998 aangeschaft, vervolgens verkocht aan mijn zus in 2004. Waarvan ik 'em in 2007 heb overgekocht. Nu is mijn vader opzoek naar een E91 en dus zal ik de E39 gaan overnemen.
237.000 km op de teller, dus een kleine 12,5 per jaar. Nooit schade mee gehad. De velgen zijn wel wat aangetast door de pekel in de winter. Verder is de auto motorisch nog goed in orde.
Hier is de link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/433787653
Aantal opties:
- Beige Lederen bekleding
- Lederen Armsteun voor en achter
- M pook
- M-tech stuur
- 17 inch Motorsport velgen.
- Electrische ramen voor
- Schuifdak
- Startonderbreker
- ABS
- radio/cd speler + subwoofer
- Centrale deurvergrendeling + afstandbediening in de sleutel
De prijs is N.O.T.K.
Ik hoop 'em te kunnen verkopen aan een BMW liefhebber. Dan kan ik ook met een gerust hart slapen, haha.
Groeten,
~Robin
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E36 318i Mauritiusblauw
Moderator: Moderator Team
Re: E36 318i Mauritiusblauw
De advertentie is aangepast. APK voor een jaar erbij (maart 2012) en 2 nieuwe banden erop.

Groeten,
~Robin.

Groeten,
~Robin.
Re: E36 318i Mauritiusblauw
Verkocht!