ik ree vandaag een stukje langs de bollenvelden met me meissie lekker toeristen kijken, vanochtend dacht ik morgen even koelvloeistof nakijken en eventueel bijvullen. en vanmiddag kreeg ik opeens de melding kaltblabla dus mijn eerste reactie was kijken naar mijn temp meter en die stond in het rood dus meteen kachel op maximaal en parkeerplaats gezocht. zodra ik de motor afzette hoorde ik een lichte knal en rook ik koelvloeistof in de auto, en onder de auto lag een plas koelvloeistof.
de auto heb ik door schoonpa naar huis laten slepen heel vervelend want geen stuur en rembekrachtiging haha.
heb tot nu toe nog geen losse slangen of leidingen gevonden en hoop hierbij op ideen van jullie.
kan iemand mij helpen...
denk dat het komt omdat er te weinig koelvloeistof inzat.
en dat die kleine knal een leiding was die los schoot.
Mvg Jeroen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
koelvloeistof
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: 523i executive
Re: koelvloeistof
Hallo beste Jeroen,
Waar zit die los geschoten leiding of slang precies?
Zit er nog een stuk kunststof van de slangpilaar in de slang of is het een koelleiding van de automatische bak?
Gaarne iets meer informatie, Arnold en ik hebben al een vraag over dit item op dit forum beantwoord, we wisten in dat topic niet dat er een slang cq leiding is losgeschoten.
Gaarne dus niet meerdere topics plaatsen over een probleem, dat werkt verwarrend voor jou en ons!
Gaarne hoor ik van jou, waar de leiding ergens zit, en of er iets is afgebroken of gescheurd.
dan kunnen we jou nog beter helpen, vermeld er voor het gemak ook even bij, of het jou auto een automaat of een schakelbak is.
Met vriendelijke groet,
Ad
Waar zit die los geschoten leiding of slang precies?
Zit er nog een stuk kunststof van de slangpilaar in de slang of is het een koelleiding van de automatische bak?
Gaarne iets meer informatie, Arnold en ik hebben al een vraag over dit item op dit forum beantwoord, we wisten in dat topic niet dat er een slang cq leiding is losgeschoten.
Gaarne dus niet meerdere topics plaatsen over een probleem, dat werkt verwarrend voor jou en ons!
Gaarne hoor ik van jou, waar de leiding ergens zit, en of er iets is afgebroken of gescheurd.
dan kunnen we jou nog beter helpen, vermeld er voor het gemak ook even bij, of het jou auto een automaat of een schakelbak is.
Met vriendelijke groet,
Ad