Na vele positieve reactie's, ondanks de matige opkomst en al de vele verzoeken om het volgend jaar toch door te zetten, heb ik besloten om het dan toch maar te doen.
Het word wel anders dan de laatste keer, en de entree zal nu € 5,00 zijn,inplaats van € 7,50
De kleine zaal zal niet meer gebruikt worden, dit om de kosten enigszins te drukken.
Verder probeer ik er wel weer een mooi spektakel van te maken, en ben druk opzoek naar leuke stand's en bedrijfjes voor deze dag.
De datum staat ook al vast,deze zal zijn: 22 Mei 2011 van 13:00 t/m 17:00
De lacatie is als gebruikelijk weer:
Van der Ende Racing Inn
Nieuweweg 57k
2685AS Poeldijk
Als er nieuwtjes zijn dan zal ik het zeker melden.
voor meer info kan je ook altijd kijken op: http://www.edje-bmw.nl
Het duurt nog allemaal even...maar tot 22 Mei allemaal !!!!!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
EDje's BMW Meeting 2011
Moderator: Moderator Team
Re: EDje's BMW Meeting 2011
Wil iedereen die komt deze gezellige dag, zich even aanmelden.... ( edjebmw@gmail.com )
Dan kan ik daar rekening mee houden met verdelen van de plaatsen
Al vast bedankt allemaal .
Dan kan ik daar rekening mee houden met verdelen van de plaatsen
Al vast bedankt allemaal .
-
FERDINANDBMW325VANOS
- Neutraal
- Type Auto: E36 325 VANOS
Wij zijn er natuurlijk weer bij altijd gezellig daar....
Wel ff uitkijken of dat Marco zijn nieuwe E36 M3 op de weg houd....hahahahhaha grapje...
zie je daar gr. uit Capelle
Ferdinand
Wel ff uitkijken of dat Marco zijn nieuwe E36 M3 op de weg houd....hahahahhaha grapje...
Ferdinand
BMW IS EEN ZIEKTE WAAR GEEN MEDICIJNEN VOOR ZIJN TE KRIJGEN, ALLEEN ONDERDELEN...
Tot Zondag 22 Mei dan.....FERDINANDBMW325VANOS wrote:Wij zijn er natuurlijk weer bij altijd gezellig daar....
Ferdinand
Laat ff weten met hoeveel en wie jullie komen.... dan hou ik een mooie plek vrij voor jullie
Vandaag goed nieuws ontvangen voor jullie !!!!!!
Zo hebben jullie de entree er al weer uit
Goedemorgen Ed,
Alle bezoekers kunnen voor €10,- per heat karten. ( inplaats van € 13,00 ) En het buffet is geregeld.
Op zich kunnen we een lopend BBQ buffet maken met sate/hamburgers voor €12,50 p.p. ( inplaats van € 19,50 )
Als je op de dag zelf kunt laten weten hoeveel personen er komen eten dan maakt Stefan terplekke het buffet klaar.
Zondag zijn de voorspelling goed genoeg!
Met vriendelijke groet,
Miranda Duijndam
Zo hebben jullie de entree er al weer uit
Goedemorgen Ed,
Alle bezoekers kunnen voor €10,- per heat karten. ( inplaats van € 13,00 ) En het buffet is geregeld.
Op zich kunnen we een lopend BBQ buffet maken met sate/hamburgers voor €12,50 p.p. ( inplaats van € 19,50 )
Als je op de dag zelf kunt laten weten hoeveel personen er komen eten dan maakt Stefan terplekke het buffet klaar.
Zondag zijn de voorspelling goed genoeg!
Met vriendelijke groet,
Miranda Duijndam
Wil je als groep/club graag bij elkaar staan, kom dan zoveel mogelijk met elkaar aan
Anders is het heel moeilijk om nog een plek naast elkaar te krijgen
Tot Zondag allemaal
Anders is het heel moeilijk om nog een plek naast elkaar te krijgen
Tot Zondag allemaal
Het belooft top weer te worden in Poeldijk
Hier de link: Het weer in Poeldijk
Hier de link: Het weer in Poeldijk