wie kan mij helpen,
ik heb een e30 316i uit 1989 die niet stationair wil draaien.
wanneer de stekker van de temperatuursensor losgenomen wordt loopt de auto wel stationair maar niet/erg beroerd op toeren. wanneer de temperatuursensor stekker is gemonteerd loopt de auto wel op toeren maar niet stationair. co is niet goed, het ene moment verzuipt de auto verschrikkelijk en het andere moment smoort ie in de lucht.
vorige eigenaar heeft al het volgende vervangen:
bougiekabels,
bougies,
verdeler+kap,
temperatuursensor van koelvloeistof,
lambdasonde,
maak mij gelukkig en kom met een oplossing:P
mvg pedro
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
e30 316i m10 1989 loopt niet stationair
Moderator: Moderator Team
-
pedrohofman
- Neutraal
- Type Auto: e30 m10
Re: e30 316i m10 1989 loopt niet stationair
Pedro,
Heb je de injectoren als een laten reinigingen (inclusief de bijbehorende filters)? OP het moment dat deze vies zijn gaat het motormanagement haar eigending doen om de auto van brandstof te voorzien.
De oplossing zit niet in de temperatuursensor. Je kunt ook eens naar je chooksettings kijken deze willen ook nog weleens van slag zijn of blijven hangen.
Grtz,
Guido
Heb je de injectoren als een laten reinigingen (inclusief de bijbehorende filters)? OP het moment dat deze vies zijn gaat het motormanagement haar eigending doen om de auto van brandstof te voorzien.
De oplossing zit niet in de temperatuursensor. Je kunt ook eens naar je chooksettings kijken deze willen ook nog weleens van slag zijn of blijven hangen.
Grtz,
Guido