Beste forumgenoten,
Per 1 augustus krijg ik mijn nieuwe bmw 650i cabrio en per 1 oktober een nieuw huis. Hierdoor wil ik mijn 'oude' 645 ci cabrio verkopen. Maar dat doe ik het liefst aan een echte liefhebber. De afgelopen 5 jaar heb ik met veel plezier in deze bmw gereden. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig evenals alle nota's. Verder wordt de auto via mijn dealer verkocht dus bezichtigingen etc zijn allemaal bij de dealer.
Het gaat om een bmw 645 ci cabrio uit 2004/10.
De KM stand is 135000
Het is een van de weinig 7 bakken (6 versnellingen en een achteruit) handgeschakeld in nederland. De koppeling is bij 121000 KM vervangen (uiteraard rekening aanwezig).
Verder alle denkbare opties aanwezig van windscherm tot dvd-speler.
Kijk voor meer informatie op de volgende link: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vjhx3ts2pxkf
Grtz,
Guido
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Te koop bmw 645 ci cabrio
Moderator: Moderator Team