BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

kortsluiting e36 sedan opgelost

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
nico 43
Neutraal
Type Auto: bmw e36 320 coupe

kortsluiting e36 sedan opgelost

Post by nico 43 »

Hallo allemaal,

Het verhaal is hier misschien bij jullie al wel bekend maar wil het toch even melden ik had vorige week een behoorlijke kortsluiting in mijn verlichting van mijn e36.
De rook kwam onder het stuur vandaan er waren echt stukken draad weggesmolten van zo n 10 cm.
De oorzaak bleek toch bij de achterklep(sedan) te zitten de bos met kabels die mee naar beneden gaat bij het dichtgooien van de klep.
Ik had hiervan een foto gezien op een ander forum en gelukkig bleek dit de oorzaak en na 5 draden daar en een stuk of 10 onder het stuur te hebben vervangen deed alles het weer.
Misschien dat diegene van dat forum hier ook wel lid is dus bij deze bedankt voor de foto en tip :ja:

Misschien toch eens een idee om bij jullie de draden bij de achterklep eens te bekijken om problemen te voorkomen ;)

Ik blijf het een rare constructie vinden en wil eens kijken of ik met van die flexibele pvc buis nog iets kan doen??
Post Reply

Return to “Algemeen”