BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Groot/lastig probleem 320

Forum voor alle E30 series van 1983 tot 1991.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
e30boy
Neutraal
Type Auto: e30 320i baur tc

Groot/lastig probleem 320

Post by e30boy »

hallo,

had dit al ergens anders op het forum gepoist maar denk toch dat ik hier beter zit.

ik heb een 320I e30 automaat. en heb hier een paar problemen mee.

het grootste probleem is dat de motor niet lekker loopt en nie hoger als 2700 toeren komt.
al gedaan: bougies vervangen, rotor vervangen(zonder toerenbegrenzer), verdeelkap vervangen, distributie vervangen deze staat 100% op tijd en probleem was hiervoor al, lucht en olie filter vervangen 10w40 olie gebruikt, proberen aftestellen op co.

hiermee ben ik echt ten einde raad.

volgende probleem: tankmeter werkt niet evenals dagteller en kilometerteller, toerenteller en snelheid werken wel

hopelijk iemand met iedeen?

Kerim
1e Versnelling
Type Auto: E81 116i 2011

Re: Groot/lastig probleem 320

Post by Kerim »

Is et alleen als je stilstaat? want dan is het bescherming van de bak. Denk zowiezo dat vooral na alles wat je al motorisch heb gedaan dat je het in de bak of componenten daarvan zou moeten zoeken.

2e probleem lijkt me in de combi te zitten. is wel een kwaal.

Topic Author
e30boy
Neutraal
Type Auto: e30 320i baur tc

Re: Groot/lastig probleem 320

Post by e30boy »

bedankt voor de reactie,

nee dit is ook met rijden zo, daarom is het ook zo storend

en ik zou dus een nieuwe combi moeten zoeken?
Post Reply

Return to “1983 - 1991 (E30)”