12 januari 2012
Ik word gebeld, de auto komt op 25 januari binnen, men wil graag een afspraak maken voor de aflevering.
Die hebben we op zaterdag 28 januari gezet.
Spannend !!!
20 januari 2012
8 dagen voor de geplande levering zie ik opeens een aanbieding voor mooiere aluminium velgen.
Ik heb de auto besteld met de standaard velgen van het Luxury Line pakket, de BMW style 268, maar die had ik ook al op mijn eerste BMW en eigenlijk wil ik zoveel mogelijk dingen anders, dus ook de velgen.
Voor slechts 750 euro kan ik ze vervangen door de BMW style 187 en omdat ik die wel heel erg mooi vind, heb ik die maar gekozen.
1 klein nadeel ... deze velgen hebben een levertijd van 2 weken dus ik kan mijn auto pas 1 of 2 weken later ophalen.
Nou ja, dat is dan maar zo.
Ik heb de BMW style 187 besteld en voor de volgende winter neem ik er wel een setje winterbanden bij, da's nu niet meer nodig, dat wordt nix meer met deze winter.
31 januari 2012
Ik word gebeld, het verlossende woord, de velgen zijn binnen en ik kan de auto zaterdag ophalen !!!
Yoohoo !!!
03-02-2012
1 dag voor ik de auto ga halen ... Damn, het gaat opeens sneeuwen.
Dat was niet de bedoeling !!!
Effe gauw de dealer bellen, es zien of er nog winterbanden om mijn velgen kunnen.
Ik glibberde vanmorgen al weg in de straat waar ik woon ... da's nix.
We hebben besloten een setje BMW style 268 met winterbanden te nemen, dat is goedkoper dan winterbanden op de BMW style 187 (inc wissel kosten).
Gelukkig op de valreep gered, ik moet er niet aan denken om direct met mijn nieuwe bak te gaan driften.
04-02-2012
De dag is daar, ik mag hem ophalen.
Eindelijk.
En wat heb ik genoten zeg.
De kleur, Tasmangruen, had ik slechts op een stukje van 5 x 10 CM gezien en dat was alweer 1,5 maand geleden, dat vond ik op 10 december erg mooi, maar hoe dat er ook al weer uit zag ...
En in het echt, op een hele auto, is ie mooooooooooooooi, zo vreselijk mooi.
Geen spijt van.
En dat leer, zo soepel, zo zacht en wederom mooooooooooooooi.
Wat een goede keus.
En dan het rijden, soepeltjes schakelen, geen trillen of schudden, man wat een sensationele ervaring, helemaal geweldig.
Ik ben zo vreselijk blij, wat heb ik een geweldige auto nu, helemaal top.
Met dank aan de hulp van Onno de Boer van van Poelgeest, die zich enorm heeft ingezet om de deal rond te krijgen.
Ik plaats ook wat foto's, misschien niet de beste en mooiste, maja, daar moeten we het maar ff mee doen.

- Photo1.JPG (87.63 KiB) Viewed 17001 times

- Photo2.JPG (127.79 KiB) Viewed 17001 times

- Photo3.JPG (109.71 KiB) Viewed 17001 times