Hallo,
Mijn naam is Jonno, ik ben 20 jaar , en ik ga als het goed is vanaf zaterdag de trotse bestuurder zijn van een Bmw e46 328i steptronic, uit 1998. momenteel rijd ik nog in mijn Daihatsu charade 1,3 starters auto(tje)
zodra ik foto's heb in t weekeinde zal ik die posten!
mijn dagelijks leven bestaat uit meubels en keukens maken, en ben ook een klein beetje bekend in het plaatwerk beroep. voor de rest ben ik een echte sleutelaar en ga alle uitdagingen aan. voor dat ik een auto reed had(heb nog steeds) een yamaha fs1. daarvan zal ik ook een foto proberen te plaatsen. daar heb ik het sleutel werk aan geleerd. alhoewel ik daarvoor ook al alles uit elkaar sloopte wat ik tegen kwam(en natuurlijk daarna weer in elkaar)
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hallo allemaal
Moderator: Moderator Team