Ik ben op zoek naar een mooie bmw
Nu heb ik 10 jaar geleden een bmw 535i e34 gehad en dat vond ik een erg grote auto daar hou ik van.
Nu twijfel ik tussen weer een e34 een 525i
of een e39 een 523 of 528
Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten wat de klachten zijn van deze auto's
het liefst ga ik automaat rijden maar bij slechte bakken wordt het een schakel
groeten olivier
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
twijfel bij aankoop
Moderator: Moderator Team
Re: twijfel bij aankoop
Welkom op het forum.
Als je voor de e34 gaat dan zal je nagenoeg geen afschrijving meer hebben op de auto (sterker nog als je lang genoeg wacht wordt hij wellicht nog meer waard), terwijl dit bij de e39 wel nog zal zijn. Maar dan heb je wel het genot van een jongere auto met vaak meer opties.
Ik heb zelf nog geen problemen gehad met de automaatbakken. Ik denk dat je gewoon moet gaan rijden en dan zelf moet uitmaken of hij soepel schakelt of juist niet. Een goed onderhouden exemplaar kan je nog veel rijplezier bezorgen.
Als je voor de e34 gaat dan zal je nagenoeg geen afschrijving meer hebben op de auto (sterker nog als je lang genoeg wacht wordt hij wellicht nog meer waard), terwijl dit bij de e39 wel nog zal zijn. Maar dan heb je wel het genot van een jongere auto met vaak meer opties.
Ik heb zelf nog geen problemen gehad met de automaatbakken. Ik denk dat je gewoon moet gaan rijden en dan zelf moet uitmaken of hij soepel schakelt of juist niet. Een goed onderhouden exemplaar kan je nog veel rijplezier bezorgen.