BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ik stel me even voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Maistah
Neutraal
Type Auto: 120d Business

Ik stel me even voor

Post by Maistah »

Hallo allemaal!

Zojuist hier geregistreerd, dus ik stel me even bij deze voor!

Ik ben 24 jaar en woon in Amersfoort. Werk tegenwoordig als test coordinator in de ICT en ben pas van baan geswitcht. Altijd gek geweest op auto's. Eerste auto was een Mazda Xedos 6, 2L V6. Leuke en snelle bak. Toen mocht ik een leaseauto uitkiezen en wilde ik voor de 116i gaan. Toen werd de CT200h bekend gemaakt en die kon ik met veel opties nemen. Echter, na een jaar, kwam ik er echt achter dat ik echt het vermogen van een BMW nodig heb!

Vorige week bij de dealer in Amersfoort langsgeweest en offertes laten maken voor de 118d en de 120d. Volgende week plaats ik mijn bestelling van de 120d innovation business met zwarte hemelbekleding en 'gewone' 16" velgen eronder. Ik ben hier erg benieuwd naar en wil het meteen goed doen door ook de BMW comunity te joinen. Dus hier ben ik! :D

Groeten,
Maistah
Last edited by Maistah on 29 Feb 2012 12:43, edited 1 time in total.

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: Ik stel me even voor

Post by WdePundert »

Welkom hier en een goede stap om je aan te sluiten.
Verba volant, scripta manent.

Topic Author
Maistah
Neutraal
Type Auto: 120d Business

Post by Maistah »

Dank voor de verwelkoming ;)

Ben erg benieuwd naar de feitjes enz. Avatar en onderschrift inmiddels aangepast. Auto verkopen is nog (lang) niet nodig! Dus dat komt op z'n tijd goed.

hans&ineke
Neutraal
Type Auto: 316i

Post by hans&ineke »

welkom oop het forum grtz
Post Reply

Return to “Stel je even voor”