Hallo,
Alweer even geleden sinds ik hier voor het laatst geweest ben. Ik heb een jaar terug een E39 528i exe uit 1997 gekocht. Perfecte staat en alles, alleen heb ik last van vocht in mijn koplampen. Nieuwe rubbers ertussen geprobeerd, maar dit werkte niet.
Nu wil ik deze graag vervangen door andere koplampen, maar ik vind de facelift koplampen vele malen mooier. Passen deze ook?
Groeten,
~Robin.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E39 Pre-facelift koplampen ombouwen naar facelift
Moderator: Moderator Team
Re: E39 Pre-facelift koplampen ombouwen naar facelift
Hallo beste Robin,
Dat kan gemonteerd worden, enkel moet je wel de montage set er bij kopen, daar steunt de koplamp op en er zitten de achterste montage punte op deze montage strip.
Velen zijn u al voor gegaan.
Kijk ook of de lamp fittingen over geplaatst moeten worden, vaak zijn er verloop dtekkers voor te verkrijgen.
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad
Dat kan gemonteerd worden, enkel moet je wel de montage set er bij kopen, daar steunt de koplamp op en er zitten de achterste montage punte op deze montage strip.
Velen zijn u al voor gegaan.
Kijk ook of de lamp fittingen over geplaatst moeten worden, vaak zijn er verloop dtekkers voor te verkrijgen.
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad
Re: E39 Pre-facelift koplampen ombouwen naar facelift
Super bedankt, Ad!