BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

provision rain clear

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

provision rain clear

Post by nicolay »

Ik heb een paar weken geleden mijn ruiten gereinigd met glass scrub en daarna ingewaxt met "rain clear". "Met nano-technologie", jaja. Ik ben redelijk sceptisch naar dit soort goedjes en ook de halfords bovendien, maar ik kan niet anders zeggen dan dat dit een aanrader is. Het werkt perfect. Ruitenwissers heb je niet meer nodig op de snelweg, ook niet op de momenten dat ie anders op 3 zou staan. En ik ben er heen en weer mee naar Frankrijk geweest en heb veel regen gehad onderweg. Verder vind ik het ook prachtig om te zien, druppels die omhoog rollen vanaf 50 p/u enz. Nadelen zijn er eigenlijk niet, behalve dan dat het redelijk wat werk is en telkens weer moet.

http://www.halfords.nl/zoeken/zoekresul ... =provision
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Re: provision rain clear

Post by D@NNY »

nicolay wrote:Nadelen zijn er eigenlijk niet
Ja hoor....De Prijs!!! :lol:

Nano technologie my ass.... :duh:
Dit doe ik al jaren met de "gewone" wax waar ik de lak ook mee doe.
Resultaat is precies hetzelfde, Water vliegt eraf vanaf 50Km/u, en als je eens de wisser gebruikt, vegen ze strak en streeploos schoon :ja:

PS: Ik heb ook nooit gesnapt waarom je speciale doekjes krijgt bij de wasstraat, om de waxlaag van je ramen te verwijderen,ik vind het juist heerlijk. (alleen kom ik nooit in een wasstraat)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

pegro
1e Versnelling
Type Auto: e36

Post by pegro »

nicolay wrote: Nadelen zijn er eigenlijk niet, behalve dan dat het redelijk wat werk is en telkens weer moet.

http://www.halfords.nl/zoeken/zoekresul ... =provision
Veel werk? is het een soort slijpspul?
hoe vaak moet het dan nico?

R-W
Neutraal
Type Auto: E36 325i cabrio

Post by R-W »

Hetzelfde spul als de bekendere Rain-X? Werkt idd mooi totdat het vies is en je toch je ruitenwissers gebruikt hebt ;)
Locked

Return to “Archief”