BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

zollamt zwei

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Tomster
Neutraal
Type Auto: E39 530i touring

zollamt zwei

Post by Tomster »

jaja, de bedoeling was om er een filmpje (gif) bij te doen waarin ik mooie donuts draai in mijn E39 530i touring uit 2004 met handbak en Quaife sper...
Toen dit na (voor deze digibeet) veel gedoe nog niet gelukt was (systeem gaf wel aan de bijlage te hebben ontvangen trouwens) ben ik mijn tijd elders gaan verdoen :)

Ik heb de auto in 2010 gekocht van de Beierse douane, vandaar het onderwerp...beetje grappig en origineel doen he :idea:

aangezien de E39 touring niet met sper is geleverd en dit dus een nogal uniek exemplaar is leek de poll mij wel geinig :ugeek:

Eigenlijk kom ik hier vooral om m te koop aan te bieden :shock:

http://www.autoscout24.nl/Xxxxxxxxxxxx.
Link onbruikbaar gemaakt.
- WdePundert
nou ja zodoende dus :ja:

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: zollamt zwei

Post by WdePundert »

Ook dit is weer niet zo'n gelukkige actie, Tomster :zwaai: . We zijn geen marktplaats, dus als je alleen daarvoor komt...
Verba volant, scripta manent.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Re: zollamt zwei

Post by bimmer »

Ik ben op zoek naar een leuke e-39 echter als je erbij verteld hoe je jouw auto hebt liggen afragen dan denk ik dat je niet gauw een koper zal vinden. Zeker op een liefhebbers forum is dit echt fout.
Locked

Return to “Archief”