BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Scherm i-drive doet het soms niet. Hellup!

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
webbeats
Neutraal
Type Auto: BMW 535d

Scherm i-drive doet het soms niet. Hellup!

Post by webbeats »

Beste forumleden,

Ik heb sinds bijna 3 maanden een 535d uit 2006. Heel blij mee en hij rijdt als en trein (sneltrein). Ik heb nog 2 weken garantie van de garage waar ik deze heb gekocht (AutoUnit Woerden). De auto is echt keurig, maar er komt 1 vervelend probleem terug. Het is nu 3 keer voorgekomen dat het i-drive scherm niet opkomt als ik de auto start. Eens in de 30 sec. zie je dan even een flits, alsof het scherm probeert op te starten, maar wordt dan gelijk weer zwart. Auto opnieuw starten heeft geen zin, maar de volgende dag kan hij het opeens gewoon weer doen. AutoUnit denkt dat het door een te lage accuspanning komt. Ze vertelden dat de auto bepaalde dingen niet opstart als de accuspanning te laag is.

Omdat het probleem maar soms voorkomt, wil AutoUnit er verder niet naar kijken. Toch zit het me niet lekker. Ik ben bang dat na mijn 3 maanden garantie het probleem steeds frequenter voorkomt en dat ik dan opeens het hele scherm kan gaan vervangen ofzo.

Kan iemand mij helpen?

Hartelijke groet, Frank

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: Scherm i-drive doet het soms niet. Hellup!

Post by WdePundert »

Formeel gezien moet de garage ook repareren buiten de garantietermijn als het euvel daarbinnen gemeld is. Alleen lastig te bewijzen lijkt me.
Verba volant, scripta manent.
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”