BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

DYNAMO zomaar kapot ?

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
karstjeee
Neutraal
Type Auto: e36 compact 318is 96

DYNAMO zomaar kapot ?

Post by karstjeee »

hallo
ik heb een BMW E36 Compact 318is 1996 en mijn sigaretten aansteker deed het niet meer. De zekering was kapot en die heb ik vervangen. Maar ik dacht dat er nog een zekering kapot was, dat bleek dus niet zo te zijn. ik moest een collega ophalen voor werk dus ik starten mijn auto. niks aan de hand. ik reed toen naar de winkel stapte uit en niks aan de hand. toen ik de auto wou starten niks aan de hand. vervolgens reed ik en in een keer viel mijn radio uit. dus nja ik doorrijden ik was vlakbij mijn werk ik reed de parkeerplaats op en ineen ging het abs lampje branden. men radio deed het niet meer en men lichten waren uit (het blok liep nog) ik deed toen de motor uit en en deed de auto even helemaal uit. toen ik weer wou starten gingen alle lampjes branden en toen die uitgingen (computer opstarten) wou ik dus starten en toen je hoorde dat er wat gebeurde en verder niks. en nu het rare gedeelte. ik heb 2,5 uur later pauze en loop naar men auto ik stap in en hij start. ik denk mooizo accu laden rijden ik rij weg en in een keer geen touren teller geen benzine ( geeft hij aan) en allelampjes gingen branden......

hoe kan dit is mijn dynamo stuk of is er wat anders aan de hand.
ik heb de goede zekering er weer ingedaan en de zekeringen zijn allemaaal goed.

mvg
karst

Glennn
Neutraal
Type Auto: 318i cabrio e36

Re: DYNAMO zomaar kapot ?

Post by Glennn »

Kan je dynamo zijn, kan ook zijn dat je multiriem de dynamo niet meer aandrijft. Collega van me had het laatst met zijn s-type, bleek dat zijn multiriem vochtig werd door een koelvloeistof lekkage en dus slipte.

Groet Glenn

BmwMel
Neutraal
Type Auto: e21

Re: DYNAMO zomaar kapot ?

Post by BmwMel »

Klinkt als dynamo inderdaad...
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”