Hallo
ik heb tijdje terug mooi zwart leer interieur in me E36 laten plaatsen maar de deurpanelen konden er niet bij omdat er automatische raambediening inzat en ik heb handmatig helaas, en op internet zie ik niet zo gauw leren deurpanelen voor mijn auto
dus was mijn vraag, hoe kan je dat zelf het beste doen, ik bedoel ik had laats de deurpaneel eruit maar als ik dat stof eraf wilt halen ben ik bang dat ik het niet fatsoenlijk of niet mooi meer erop krijgt want ik wil dat stof vervangen door leer,
ik hoop dat ik hier hulp bij krijg
mvg
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
deurpanelen bekleden
Moderator: Moderator Team
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: deurpanelen bekleden
Was waarschijnlijk makkelijker geweest om een gat te maken in je deurpaneel volgens mij is de rest van het paneel namelijk gewoon het zelfs
Wat betreft het bekleden weet ik wel dat het een heftig werkje is om zelf te doen de gemiddelde stofeerder is er ook lang mee bezig maar zal het wel lukken.
Wat betreft het bekleden weet ik wel dat het een heftig werkje is om zelf te doen de gemiddelde stofeerder is er ook lang mee bezig maar zal het wel lukken.
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
jaype91
- Neutraal
- Type Auto: bmw 316 E36 Sedan
aah oke, dankjewel voor je reactie, maar omdaar zelf een gat in te maken moet ook maar precies gebeuren haha, ik ga wel eens deurpaneeltje op sloop halen en proberen, wie niet waagt wie niet wint he
kan je niet van je paneel (dat er nu opzit) afmeten waar dat gat moet zijn op dat leren paneel?
-
koffiezuiperke
- Neutraal
- Type Auto: E36 316i coupé
Dan kan je net zo goed de lederen bekleding al definitief vastkleven en met een cutter de nodige gaten uitsnijden. Als je de ruitbediening , de handvat en de klink (in 't schoon Vlaams) gemonteerd hebt zijn alle schoonheidsfoutjes weggemoffeld.jonasv wrote:kan je niet van je paneel (dat er nu opzit) afmeten waar dat gat moet zijn op dat leren paneel?
-
Dannywinters
- Neutraal
- Type Auto: Bmw 316, 320, 325
Als he goed is zit er op de achterkant een kartelrandje en daar moet je het gat maken
Bmw e36 316i compact
Bmw e36 320i coupe
Bmw e36 325i coupe
Bmw e36 320i coupe
Bmw e36 325i coupe