Ik zou graag jullie mening willen weten.
Ik heb een 525i van 2001 face-lift model 169.000km gelopen, en merk dat die bij 120 km/h hevig schud.
Ik heb al verschillende dingen gelezen over dit probleem maar ik ben er nog niet echt achter wat het euvel is.
Toen ik hem kocht zaten er 2 verschillende banden op, michelin voor en continentals achter, maar echt versleten.
Toen was de klacht er al, maar dacht dat dit aan de banden lag, dus 4 nieuwe Federal 225-60-15 gekocht (orginele velgen).
Banden zijn gebalanceerd en vertoonde heel licht hoogteslag wat volgens de bandenboer te verwaarlozen was.
Toen ze hem wilde uitlijnen zat er RA speling in het wiel, dus heb ik dit eerst laten herstellen: 2 delen RA wiel, een lager wat geperst zit en een buis-achtig deel, speling was gelukkig weg.
Auto laten uitlijnen, klacht nog steeds aanwezig.
Er is gewoon niet mee te rijden, de bestuurdersstoel bibbert gewoon en ik voel het in mijn onderrug. De ophanging voor is overigens nagekeken en vertoont nergens speling.
AS zaterdag laat ik hem nakijken of de Hardy-schijf en het hanglager van de cardan in orde is, als het hier niet in zit ben ik echt het spoor bijster

Zie ik nog iets over het hoofd??? Ik neem aan dat dit toch op te lossen moet zijn???
Graag jullie mening!