BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Daan stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Justme
Neutraal
Type Auto: Italiaans

Daan stelt zich voor

Post by Justme »

Hallo forumleden,

Ik ben Daan, zoals de titel al deed vermoeden. Ik stel me hier (helaas) niet voor omdat ik een trotse eigenaar ben van een BMW maar omdat ik zeer geïnteresseerd ben in de aanschaf ervan.

Op het moment rijdt ik een (sorry) Fiat grande punto sport met een 1.3 diesel motor. gechipt, dat wel, dus hij trekt als een vrijgezel maar het hele Italiaanse "gedoe" begin ik wel een beetje zat te worden.

kleine ditjes en datjes maken het rijden soms wat minder aantrekkelijk en dat is nou juist wat ik zo graag doe: Kilometers vreten :twisted:

Hij rijdt prima dat is het niet maar ik zou het hele " freude am fahren" wel eens willen ervaren en aangezien ik dit nu nog kan veroorloven pak ik eerder die kans.

Nu staat er dus bij een handelaar in de buurt een hele mooie schone (originele!!) E46 uit Beieren.
Een E46 dus, met 323i motor en het is een automaat. ja, bewust een automaat want dat cruiset zo lekker.

Vandaar dus dat ik mij hier op dit forum heb geregistreerd om meer kennis te vergaren en zo een zo goed mogelijke aankoop kan doen.

Groetjes vanuit de hoofdstad van het Brabantse land.

Topic Author
Justme
Neutraal
Type Auto: Italiaans

Re: Daan stelt zich voor

Post by Justme »

Post Reply

Return to “Stel je even voor”