BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

323ti

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
roderick
Neutraal
Type Auto: E30 touring

323ti

Post by roderick »

Beste allen,

Sinds kort rijd ik een 323ti compact. Ben zeer tevreden over de auto maar heb een paar
kleine vragen en aan wie anders kan ik ze stellen dan de experts themselves!

- Er zit wat speling op de pook als deze in de versnelling zit. Heb hier en daar al wat gelezen
over kunststof bussen die je kunt vervangen maar hoor graag de mening van de experts over
hoe dit klusje gaat en of het moeilijk is. Is hier speciaal gereedschap voor nodig en kan je dit
als niet erg ervaren klusser met een wat doorzettingsvermogen zelf? Wat bedragen de kosten ongeveer?

- Verder heb ik een soort van lichte rammel in ik denk mijn voortrein, lijkt alsof er een plaat
los zit of iets anders metaligs. Hoor het alleen als de auto langsrijdt over klinkers, in interieur hoor je niets.
Snap dat dit een hele vage vraag is maar misschien is er iets specifieks wat vaker voorkomt?

- Als laatste, heeft iemand toevallig een 'dwarsspijltje' voor de m-bumper (onder de kenteken
plaat) in de kleur Hellrot liggen? Bij mij mist er eentje! (zie foto)

Mvg Roderick
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”