hey
ik heb een probleem,ik heb een bmw 320 uit 94 en een bmw 325 uit 94.
Nu komt mijn 325 niet meer door de apk dus die ben ik aan het strippen.
Nu wou ik vandaag het luchtfilter + slang van de 325 overzetten op de 320,maar na dit gedaan te hebben loopt de bmw heel onregelmatig en valt hij uit als je gas geeft.
Ik heb de oude filter en slang terug gezet maar het probleem blijft.
Er was wel een slang kapot en die heb ik vervangen,maar nog steeds blijft hij rot lopen....
iemand een idee????
de slang die kapot was is de dikke slang die onder naar je luchtfilterslang loopt,er lopen daar 2 slangen een dikke en een dunnere.
hoop dat iemand weet wat of hoe dit kan zijn
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
problemen na verwissellen luchtfilter
Moderator: Moderator Team
problemen na verwissellen luchtfilter
tuning is not a crime
-
Dannywinters
- Neutraal
- Type Auto: Bmw 316, 320, 325
Re: problemen na verwissellen luchtfilter
Waarschijnlijk zit er in 1 van die 2 slangen een klein scheurtje dat komt valer voor als je eraan zit en ze zijn al wat ouder
Bmw e36 316i compact
Bmw e36 320i coupe
Bmw e36 325i coupe
Bmw e36 320i coupe
Bmw e36 325i coupe
hey
ja er was idd ook een slang kapot,maar die heb ik vervangen en het probleem is er nog steeds helaas
ja er was idd ook een slang kapot,maar die heb ik vervangen en het probleem is er nog steeds helaas
tuning is not a crime
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
is de slang wel het zelfde?
De LMM is namelijk volgens mij anders en ook de slang die ervanaf komt
En hoe loopt die als je de stekker van de LMM aflaat?
De LMM is namelijk volgens mij anders en ook de slang die ervanaf komt
En hoe loopt die als je de stekker van de LMM aflaat?
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
mizter_pino
- Neutraal
- Type Auto: 318iS
je lmm is beschadigd door die filter
start je auto
terwijl het stationair loopt
koppel je lmm af
als je auto dan ineens beter gaat lopen
is je lmm kapot
start je auto
terwijl het stationair loopt
koppel je lmm af
als je auto dan ineens beter gaat lopen
is je lmm kapot
nou heb inmiddels een andere lmm ge monteerd en nieuwe slangen en dergelijke,maar zonder suc6.
hij blijft onregelmatig lopen en hij stinkt naar benzine,ook maakt hij af en toe een soort van plof geluid...een beetje het geluid alsof je popcorn aan het maken bent..
beetje rare vergelijking maar zo klinkt het wel.
hij blijft onregelmatig lopen en hij stinkt naar benzine,ook maakt hij af en toe een soort van plof geluid...een beetje het geluid alsof je popcorn aan het maken bent..
tuning is not a crime
-
koffiezuiperke
- Neutraal
- Type Auto: E36 316i coupé
Het lijkt me eerder dat er iets mis is met de onsteking, maar ... wie ben ik ?
thanks allemaal voor de tips...de bmw loopt eindelijk weer
het was mn stappenmotor die kapot was,dus ff een 2ehands stappenmotor gehaald en schoongemaakt en ff een aantal slangen vernieuwd en gelijk de bougies plus kabels en hij rijd weer helemaal toppie
het was mn stappenmotor die kapot was,dus ff een 2ehands stappenmotor gehaald en schoongemaakt en ff een aantal slangen vernieuwd en gelijk de bougies plus kabels en hij rijd weer helemaal toppie
tuning is not a crime
En helaas,probleem dus niet opgelost!
Ik dacht dat het probleem verholpen was,maar na een half uur rijden zette ik de auto uit om te tanken,na het tanke wil ik starten en hoppa weer het zelfde probleem.
Nu heb ik heb die dag laten staan en de volgende dag gekeken wat of hoe en toen starte hij weer en reed hij weer,maar toen die warm was weer het zelfde probleem..
wie o wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn?
Ik dacht dat het probleem verholpen was,maar na een half uur rijden zette ik de auto uit om te tanken,na het tanke wil ik starten en hoppa weer het zelfde probleem.
Nu heb ik heb die dag laten staan en de volgende dag gekeken wat of hoe en toen starte hij weer en reed hij weer,maar toen die warm was weer het zelfde probleem..
wie o wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn?
tuning is not a crime