BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuw, dus voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Peke
Neutraal
Type Auto: BMW 320d E90

Nieuw, dus voorstellen

Post by Peke »

Goedenavond,

Mijn naam is Pieter, 23 jaar, en ben woonachtig in het mooie Gelderland. Sinds een week ben ik de eigenaar van een BMW 320d uit 2005, een E90 sedan.

Na een aantal auto's versleten te hebben, waaronder 2x een Audi TT Roadster 1.8T, een BMW 320d E46, een A3 2.0 TDI, was eindelijk de E90 daar. Dat was voorlopig het ultieme doel, en hij staat nu op de oprit.

Betreft een E90, diesel met 193.000km op de teller. Zwart van kleur. Kortom: ik ben in mijn sas :-)

Nu moest er wel iets vervangen worden aan mijn auto, namelijk het vliegwiel en toebehoren. Dus na stad en land afgestruind te hebben heb ik een compleet set. En zoals verwacht past die niet. Wat blijkt? Het is een set uit een E90 vanaf 2008, deze hebben een groter vliegwiel. Helaas, had de verkoper er nog wel op gewezen, maar dat kan gebeuren. Nu staat mijn auto dus losgehaald bij de garage en wacht ik op mijn nieuw bestelde set :-)

Dus mocht iemand nog een set zoeken, een Dubbel Massa Vliegwiel, een Drukgroep en de koppelingsplaten voor EUR 375,- Uit een auto met 58.000km op de teller.

Maar ik hoop jullie nog ruimschoots te spreken, mijn BMW hart zal ervoor zorgen dat ik hier geregeld te vinden ben :-)

Groetjes,
Pieter

Topic Author
Peke
Neutraal
Type Auto: BMW 320d E90

Re: Nieuw, dus voorstellen

Post by Peke »

Bedankt!

Avatar wil nog niet helemaal maar daar komen we wel uit.
Thanks voor de overige toevoegingen!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”