De 318 e36 die ik nu op het oog heb heeft alle opties die ik graag wil behalve de boordcomputer (er zit alleen een klokje) en de cruisecontrol. Cruisecontrol(OEM) plaats ik zelf, daar heb ik al 100 handleidingen voor gevonden. Maar voor de boordcomputer kan ik niets vinden of het überhaupt mogelijk is als de wagen vanaf fabriek niets heeft. Van de kleine naar de grote was geen probleem, maar vanaf niets naar de grote kon ik niets over vinden.
Nu is mijn vraag dus: kan je gewoon een boordcomputer er in prikken (m.a.w. liggen alle stekkers al klaar?), moet je dan nog nieuwe kabels plaatsen of is het überhaupt niet mogelijk?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Boordcomputer plaatsen in e36 zonder BC
Moderator: Moderator Team
-
blackbeamer
- Neutraal
- Type Auto: e36
Re: Boordcomputer plaatsen in e36 zonder BC
ik heb dezelfde vraag !!! Weet iemand dit ?
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Boordcomputer plaatsen in e36 zonder BC
het is wel eens langs gekomen hier op het forum maar is alweer een tijdje geleden
het is wel mogenlijk om een boardcomputer erin te zetten en de kabelboom aan te passen zodat die ook nog werkt.
Zelf nooit gedaan dus even goed zoeken hier op het forum
het is wel mogenlijk om een boardcomputer erin te zetten en de kabelboom aan te passen zodat die ook nog werkt.
Zelf nooit gedaan dus even goed zoeken hier op het forum
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000