BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Kan niet kiezen......
Moderator: Moderator Team
Kan niet kiezen......
Hallo mensen ik ben dus nieuw hier op het forum en heb sinds 2 maanden een bmw aangeschaft met schade. aangezien ik in een schadeherstelbedrijf werk is dit geen probleem maar ik zit een beetje met de kleur. IK WEET DUS ECHT NIET WELKE!!! ik zelf zat te denken aan parelmoer of een kameleon kleur maar heeft iemand idee`s??? ik hoor t graag
Kijk eens op www.theartofpaint.com daar staan echt leuke ideeën.
zelf vind ik dit wel wat: [ external image ]
zelf vind ik dit wel wat: [ external image ]
Dat goud doet me meteen denken aan een BMW waar een dikke neger in zit (nee, ik discrimineer niet) met een bek vol gouden tanden en grote kettingen om zijn nek..
Neej.. kan beter gaan voor een echte BMW kleur.
Transilbermetallic 8) hehehe

Neej.. kan beter gaan voor een echte BMW kleur.
Transilbermetallic 8) hehehe

[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé
[ external image ] leadfoot syndrome

Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé
-
- 2e Versnelling
Nou misschien ben ik eruit mensen, ik heb een paar staaltjes laten spuiten en als ik foto`s ervan heb gemaakt zet ik ze wel op het forum.
Ik zat zelf te denken aan diepzwart met een laagje groenof blauw parelmoer erover. zo lijkt ie zwart en als t zonnetje erop schijnt komt er een felgroene/blauwe gloed over.
Ik zat zelf te denken aan diepzwart met een laagje groenof blauw parelmoer erover. zo lijkt ie zwart en als t zonnetje erop schijnt komt er een felgroene/blauwe gloed over.
-
- 2e Versnelling