Hallo
mijn naam is Martin, 27 jaar en sta op het punt voor mijn eerste BMW te gaan.
Ik mag voor mijn werk namelijk aan een nieuwe auto beginnen. Zelf twijfel ik nog tussen de 1 serie en een volvo v40.
Ik denk er zelf al bijna zeker uit te zijn maar heb me op dit forum aangemeld om me nog meer te laten overtuigen!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
even voorstellen
Moderator: Moderator Team
even voorstellen
You can know or not know how a car runs and still enjoy riding in a car
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW F22 Coupe
Re: even voorstellen
Ten eerste, welkom!
Ik denk dat de keuze niet moelijk is als ik in jou schoenen stond. Heb je al een proefrit gemaakt in een BMW 1? Als het even kan neem dan een automaat, want de 8-traps automaat rijdt geweldig.
Ben benieuwd naar je keuze
Ik denk dat de keuze niet moelijk is als ik in jou schoenen stond. Heb je al een proefrit gemaakt in een BMW 1? Als het even kan neem dan een automaat, want de 8-traps automaat rijdt geweldig.
Ben benieuwd naar je keuze

-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E87 120d High Executive
1 serie, diesel, met z'n nieuwe automaat. Beter dan z'n V40 (leuke auto) met dat R-design opsmeuk.
En een beul van een blok erin ntrlk. 125d?
En een beul van een blok erin ntrlk. 125d?
Bedankt dannyvdberg en Smotske
Ik zat idd dan te twijfelen aan de 125d en inderdaad dan een automaat.
Maar komend weekend was ik van plan voor testritten op pad te gaan!
Dus ik hoop daarna helemaal verkocht te zijn
Ik zat idd dan te twijfelen aan de 125d en inderdaad dan een automaat.
Maar komend weekend was ik van plan voor testritten op pad te gaan!
Dus ik hoop daarna helemaal verkocht te zijn

Ik heb nog enkele vraagjes die zijn komen opborrelen nadat ik afgelopen weekend ook wat informatie had opgezocht voor de volvo v40 op autoscout24.nl. Wat ik me afvroeg was zijn er bij de 125d nog veel opties nodig voor een lekkere rijervaring. Ik had voor beide auto's informatie opgezocht en bij de 125d kwam telkens als kritiekpuntje dat je heel veel opties bij de auto moest nemen. En hoe is het zitcomfort, ik ben namelijk zelf bijna 2 meter lang en vroeg me af of dit een belemmering vormt? Het klinkt misschien raar dat ik met mijn twee meter een hatchback wil, alleen tot nog toe ben ik daar erg tevreden over.
-
- 1e Versnelling
Over het eerste putn heb je wel gelijk. Over het algemeen zijn de duitse auto's kaler uitgevoerd, dan merken uit een ander land. Zweeds/china, frans, italiaans.
Ik carpool veel, en een van m'n collega's is 208cm. Deze zit dan wel naast mij, niet achter het stuur, maar die kan prima zitten. Onthoud wel dat je vrij laag zit. (Dit is bij een E87, geen F20 waar jij naar op zoek bent)
Ik carpool veel, en een van m'n collega's is 208cm. Deze zit dan wel naast mij, niet achter het stuur, maar die kan prima zitten. Onthoud wel dat je vrij laag zit. (Dit is bij een E87, geen F20 waar jij naar op zoek bent)
Oke bedankt Smotske! Misschien moet ik aankomend weekend bij de autodealer even testen of de hoogte aangenaam is.
Ik denk dat ik het misschien persoonlijk moet uittesten! Heb al meerdere keren in lagere auto's gereden dus in principe zou het geen belemmering moeten zijn..
Ik denk dat ik het misschien persoonlijk moet uittesten! Heb al meerdere keren in lagere auto's gereden dus in principe zou het geen belemmering moeten zijn..
-
- 1e Versnelling
No problem!
Laat het ff weten hoe z'n f20 beviel!?
Laat het ff weten hoe z'n f20 beviel!?
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW F22 Coupe
Ja ben ook benieuwd, laat het even weten..