Beste forumleden,
Allereerst wil ik me even voor stellen, ik ben Wesley ben 20 jaar en heb sinds kort een BMW 530D e60 uit 2004.
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om deze te voorzien van een USB aansluiting? Met eventuele software upgrade naar de Idrive? Of is dit al aanwezig? Ik heb er al een poos naar zitten zoeken maar kan er helaas niet uit komen.
Is het eventueel mogelijk om de upgrade naar USB aansluitingen indien mogelijk zelf te doen? Ik heb ook gezien dat er een bluetooth telefoon aansluiting moet zijn? Hoe kan ik deze activeren samen met mijn Iphone5?
Graag verneem ik van jullie,
Groeten.
Wesley.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
System update? USB aansluitingen?
Moderator: Moderator Team
Re: System update? USB aansluitingen?
Hoi Wesley,
Het is mogelijk om je auto van een usb aansluiting te voorzien. Dit kan dmv een adapter die je aansluit op je radio.
Je kunt een usb audi adapter en een iphone bmw adapter kopen. De bekendste merken hiervan zijn Dension, Grom en Yatour.
Ze doen allemaal hetzelfde maar hebben gewoon een ander kastje eromheen. Yatour is wel een stuk goedkoper dan Dension
en Grom.
Mocht je een usb- en iphone aansluiting in 1 willen hebben dan is dit kastje echt een aanrader:
http://www.carinterface.nl/bmw/yatour-u ... ytm07-bmw1
Het is mogelijk om je auto van een usb aansluiting te voorzien. Dit kan dmv een adapter die je aansluit op je radio.
Je kunt een usb audi adapter en een iphone bmw adapter kopen. De bekendste merken hiervan zijn Dension, Grom en Yatour.
Ze doen allemaal hetzelfde maar hebben gewoon een ander kastje eromheen. Yatour is wel een stuk goedkoper dan Dension
en Grom.
Mocht je een usb- en iphone aansluiting in 1 willen hebben dan is dit kastje echt een aanrader:
http://www.carinterface.nl/bmw/yatour-u ... ytm07-bmw1
-
- Neutraal
- Type Auto: E60
Re: System update? USB aansluitingen?
Xavier, deze interface is voor Bmw 5 serie tot 2000 maar niet voor een E60 ! Voor een E60 is de minimum prijs rond de 270Eur anders had ik het zelf al lang aangeschaft. Als iemand een goedkopere optie heeft mag het altijd zeggen. Mvg