BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Alarmsysteem opzoeken!
Moderator: Moderator Team
-
sjenarevic
- Neutraal
- Type Auto: E60
Alarmsysteem opzoeken!
Weet iemand hoe ik kan zien welke alarmsysteem ik heb. Ik heb een E60 van 2006 en moest aan mijn verzekering laten weten welke alarmsysteem mijn wagen heeft maar weet niet juist waar ik deze info kan vinden. Dank u op voorrand.
Re: Alarmsysteem opzoeken!
De gegevens van het alarm welke klasse deze heeft zit meestal bij het instructie boekje bij gevoegd als je dit nog bezit in de auto, anders zou je langs Dealer moeten rijden en een wagenkaart vragen.
Groet. linfiel.
-
sjenarevic
- Neutraal
Ik bezit het boekje nog ik zal straks zien. Dank u.
-
Thommy
- Neutraal
- Type Auto: BMW / Mini
Geef even de laatste 7 van je chassisnummer, kijk ik even of er af fabriek alarm inzit.
Ook wel te herkennen aan de rode clownsneus onder je binnenspiegel welke gaat knipperen als je auto op slot zet.
Gr. Ronald, Thommy.nl
Ook wel te herkennen aan de rode clownsneus onder je binnenspiegel welke gaat knipperen als je auto op slot zet.
Gr. Ronald, Thommy.nl
-
sjenarevic
- Neutraal
CP59513(01). Dank u.
-
sjenarevic
- Neutraal
In het boekje zat niks over het alarm.
-
Thommy
- Neutraal
- Type Auto: BMW / Mini
Je auto heeft optie 302, dat is een klasse 3 alarm.
Gr. Ronald, Thommy.nl
Gr. Ronald, Thommy.nl
-
sjenarevic
- Neutraal
Dank u vriendelijk zo ga ik het doorgeven aan de verzekering en hopelijk is deze alarm goed genoeg om mijn wagen tegen diefstal te verzekeren. Mvg
-
sjenarevic
- Neutraal
Beste Ronald,
Weet je toevallig welke de hoedkoopste optie is om via de Idrive de Usb stick te bedienen. Dus concreet wil ik via een USB muziek afspelen op de Idrive en heb gezien dat goedkoopste Interface rond de 250 eur kost wat beetje te veel is vind ik. Als je een betere oplossing weet laat me aub weten. Mvg
Weet je toevallig welke de hoedkoopste optie is om via de Idrive de Usb stick te bedienen. Dus concreet wil ik via een USB muziek afspelen op de Idrive en heb gezien dat goedkoopste Interface rond de 250 eur kost wat beetje te veel is vind ik. Als je een betere oplossing weet laat me aub weten. Mvg