BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

even voorstellen BMW 120i 2008

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bmw performance
Neutraal
Type Auto: 120i

even voorstellen BMW 120i 2008

Post by bmw performance »

beste leden van de forum en alle BMW liefhebbers, sinds kort trotse eigenaar van een BMW 120i 2008 voloptie en ik kan niet genoeg kijken en rijden in deze sublieme techniek.
echter waar ik zelf tegenaan loop zijn de 16 inch BMW velgen waar ik heel snel vanaf wil.
16 inch BMW velgen met continental nieuwe zomerbanden. Ik zou graag 18 inch bmw performance onder wil gooien, iemand een idee of eventueel inruilen met mijn huidige set :)
Maar natuurlijk lees ik graag alles over de zaken waar ik mee moet uitkijken tot de 1 series.
Dit is ook voor het eerst dat ik mij op een forum aanmeld en ik lees graag als ik ergens voor moet uitkijken.
Ik zal in de toekomst wat fotos plaatsen. in afwachting van jullie reacties
Mijn dank is groot
If one day the speed kills me dont be sad because i will have died smiling

Speedy540
2e Versnelling
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i

Re: even voorstellen BMW 120i 2008

Post by Speedy540 »

welkom op het forum.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa

Smotske
1e Versnelling
Type Auto: E87 120d High Executive

Post by Smotske »

Welkom! Nog een Einser! Top!

Goede 18" zijn gewild op het internet voor 'n 1serie. 16" is net een slagje te klein. Met 1 maat groter wringt de auto al een stuk minder. En al helemaal met RunFlat banden. Misschien kan je de 16" houden voor winterbanden? Bandenzaken zijn vaak wel ge"interesseerd in goede gebruikte zomerbanden. Dealtje???

paulheyl
Neutraal
Type Auto: BMW e87 118D

Post by paulheyl »

welkom!
Don't forget to live before you Die!

Topic Author
bmw performance
Neutraal

Dankjewel :-)

Topic Author
bmw performance
Neutraal

Smotske wrote:Welkom! Nog een Einser! Top!

Goede 18" zijn gewild op het internet voor 'n 1serie. 16" is net een slagje te klein. Met 1 maat groter wringt de auto al een stuk minder. En al helemaal met RunFlat banden. Misschien kan je de 16" houden voor winterbanden? Bandenzaken zijn vaak wel ge"interesseerd in goede gebruikte zomerbanden. Dealtje???
Jah dat klopt inderdaad, en het liefst zou ik een mooi setje 18 inch willen met 5 spaaks, strak en ideaal voor onderhoud.
Wat jij inderdaad zegt de 16 inch velgen zitten gloednieuwe runflats op van continental en eerlijk gezegd krijg je daar niet veel voor tenzij iemand hier speciaal naar opzoek is.
Ik heb even je forum berichten gelezen en ik kan alleen zeggen dat ik toch blij verrast ben hoe iemand met zulke kleine aanpassingen de auto weer helemaal nieuw en leuk maakt.
Aantal zaken naar aanleiding van het lezen van je forum ga ik ook aanpassen aan de auto, als ik zie hoe mooi dat geworden is bij je auto, klasse gewoon.
De antenne zal ik als eerst vervangen en ik zit te kijken voor een achterstukje (weet niet hoe je het noemt) maar ik dacht sportdifuser ofzo, op de achterbumper waar de uitlaat op rust, dat wil ik ook graag vervangen voor een complete design. ik heb affabriek angel-eyes, schuifkantel dak, skiluik, pdc voor en achter wat ik ook ideaal vind, automaat, idive pro, stoelverwarming, ecc, automatisch inklapbare spiegels (auto dimmend), Led onder de handvaten voor snachts, kortom een complete pakket.
Ik persoonlijk had ik leren stoelen gewenst, maar deze kunnen ook echt prima voor de dag.
En ik geloof dat wij dezelfde kleur auto hebben, mijn garage heeft ook gelijk een Waxoyl laag overheen gezet en de auto is weer om van te genieten en de mooie strakke metalic-lak.
even een foto. ik heb geen idee of het lukt trouwens :-)
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”