Smotske wrote:Welkom! Nog een Einser! Top!
Goede 18" zijn gewild op het internet voor 'n 1serie. 16" is net een slagje te klein. Met 1 maat groter wringt de auto al een stuk minder. En al helemaal met RunFlat banden. Misschien kan je de 16" houden voor winterbanden? Bandenzaken zijn vaak wel ge"interesseerd in goede gebruikte zomerbanden. Dealtje???
Jah dat klopt inderdaad, en het liefst zou ik een mooi setje 18 inch willen met 5 spaaks, strak en ideaal voor onderhoud.
Wat jij inderdaad zegt de 16 inch velgen zitten gloednieuwe runflats op van continental en eerlijk gezegd krijg je daar niet veel voor tenzij iemand hier speciaal naar opzoek is.
Ik heb even je forum berichten gelezen en ik kan alleen zeggen dat ik toch blij verrast ben hoe iemand met zulke kleine aanpassingen de auto weer helemaal nieuw en leuk maakt.
Aantal zaken naar aanleiding van het lezen van je forum ga ik ook aanpassen aan de auto, als ik zie hoe mooi dat geworden is bij je auto, klasse gewoon.
De antenne zal ik als eerst vervangen en ik zit te kijken voor een achterstukje (weet niet hoe je het noemt) maar ik dacht sportdifuser ofzo, op de achterbumper waar de uitlaat op rust, dat wil ik ook graag vervangen voor een complete design. ik heb affabriek angel-eyes, schuifkantel dak, skiluik, pdc voor en achter wat ik ook ideaal vind, automaat, idive pro, stoelverwarming, ecc, automatisch inklapbare spiegels (auto dimmend), Led onder de handvaten voor snachts, kortom een complete pakket.
Ik persoonlijk had ik leren stoelen gewenst, maar deze kunnen ook echt prima voor de dag.
En ik geloof dat wij dezelfde kleur auto hebben, mijn garage heeft ook gelijk een Waxoyl laag overheen gezet en de auto is weer om van te genieten en de mooie strakke metalic-lak.
even een foto. ik heb geen idee of het lukt trouwens
[ external image ]