Hoi,
Ik heb vandaag zelf mijn remblokken vooraan vervangen omdat die serieus piepten.
met andere woorden waren ze nog niet helemaal op dus gaf de boordcomputer het niet aan, en stond dus nog nog 25000km te doen met die piepende blokken.
Nu wou ik die terug resetten voor die nieuwe blokjes, en dat lukt dus niet.
Hij geeft na het resetten aan dat ik nieuwe remblokken moet steken!?
En dat blijft hij zeggen na herhaaldelijk proberen.
Moet ik die remindicator ook vervangen? Die was niet geraakt!
Als iemand mij kan helpen.
thanks
kim
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
resetten van remblok indicator 118d
Moderator: Moderator Team
Re: resetten van remblok indicator 118d
Is opgelost 

-
- Neutraal
- Type Auto: BMW 116i
Hoe heb je het gedaan?
Ik wil namelijk mijn remblokken ook vervangen, gewoon door de plaatselijke garage aangezien het voor hun echt een fluitje van een cent is. Maar ik weet als de indicator per ongeluk slopen, dan heb je gelijk een nieuwe nodig.
Ik wil namelijk mijn remblokken ook vervangen, gewoon door de plaatselijke garage aangezien het voor hun echt een fluitje van een cent is. Maar ik weet als de indicator per ongeluk slopen, dan heb je gelijk een nieuwe nodig.
Geniet van het leven
Slijtage indicatoren doorknippen en vast tapen. Om de 20.000 km even een kijkje nemen.
-
- 2e Versnelling
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Gewoon een paar euro uitgeven voor een indicator dan is de melding ook weg.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E87 120d High Executive
Elke indicator is 26euro... Lijkt me onnodig.Speedy540 wrote:Gewoon een paar euro uitgeven voor een indicator dan is de melding ook weg.
Je moet de blokken vervangen, voordat de boordcomputer aangeeft dat ze bijna op zijn. (Dat is bij 5000 km??) Dan hoef je ook geen nieuwe indicatoren.