BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

vreemd airco probleem

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bijker
Neutraal

vreemd airco probleem

Post by Bijker »

Ik heb een vreemd airco probleempje, het komt er op neer als ik boven ~2500 toeren kom voor meer dan een paar seconden gaat de airco uit.... vervolgens blijft dit zo en moet ik de auto opnieuw starten wil ik weer airco hebben. Verder geen vreemde geluiden of iets anders raars. Iemand enig idee waardoor dit komt ?

linfiel
1e Versnelling
Type Auto: E46

Re: vreemd airco probleem

Post by linfiel »

Misschien zit er net even te weinig vulmiddel in, en slaat de pomp uit, is een soort beveiliging.
Groet. linfiel.

Topic Author
Bijker
Neutraal

Post by Bijker »

ik heb de airco bij laten vullen afgelopen weekend, er zat te weinig gas op.
helaas heeft dit niet het probleem verholpen :?

Redhead
2e Versnelling
Type Auto: E36 316i 1.9 Aut4 / E28 525e

Post by Redhead »

Werkt de aircokoppeling goed? Misschien slipt die bij dat toerental door? En verliest dan de frictie. Kan je zien als je onder de kap kijkt en gas opvoert. Dan kan je controleren of hij de airco blijft aandrijven.

Kan ook zijn dat je Filter/droger verstopt zit. Als hij dan te veel druk op moet bouwen slaat hij af.
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”