BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuw#voorstellen#Lelystad

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
steve_ja_wel
Neutraal
Type Auto: BMW Cabrio E36 320

Nieuw#voorstellen#Lelystad

Post by steve_ja_wel »

Beste BMW Liefhebbers,

Mijn naam is Stefan, ben 31 jaar en kom uit Lelystad.
De reden dat ik mij hier heb aangemeld op het forum is omdat ik afgelopen weekend een BMW E36 320 94' Cabriolet heb gekocht en het altijd handig vind om van jullie te leren voor je weetmaar nooit... :D
Mijn vorige auto was een Audi A3 1.8 T 99' maar heb hiermee helaas een ernstig ongeluk gehad dat er van de auto maar weinig over is.
Ik heb deze auto heel toevallig gekocht van Patrick die dus bekend moet zijn van de tv "Help mijn man is klusser" :?:
Heb hiervoor ook nog een paar BMW's gereden; BMW E36 325 :ja: , BMW Compact E36 316 :nee: , BMW E36 318 :nee: .

Wat betreft mijn nieuwe aanwinst:
Persoonlijk vind ik dat de auto leuk oogt (anders koop je hem niet natuurlijk :duh: ) maar hij is natuurlijk niet nieuw meer.
Hiermee doel ik op het interieur, panelen mogen wel vervangen worden, enkele naden los van de leren stoelen die moeders gaat maken :ja: en ik merkte gister na een hevige stortbui dat er wat druppels op mijn stoelen lagen, vermoed dat dit met de sluiting te maken heeft, hier wordt iig naar gekeken. Verder rijd hij heel erg zuiver, klinkt erg mooi en hoor geen rare of vreemde bijgeluiden tijdens het rijden. Voor het bedrag wat ik betaald heb rijd ik een leuke auto en zal er nog veel plezier van hebben :ja:

Gegroet,
Stefan

Angelo-V
Neutraal
Type Auto: E46 320CI Cabrio '04

Re: Nieuw#voorstellen#Lelystad

Post by Angelo-V »

Welkom Stefan,

Zo te horen heb je een leuk exemplaar op de kop getikt. Foto's zien we maar al te graag voorbijkomen. :mrgreen:
BMW, because everything else is just traffic...

BMW E46 320CI Cabriolet BJ2004 2013 - huidig Te Koop!
Hier komt een BMW E46 M3

Topic Author
steve_ja_wel
Neutraal
Type Auto: BMW Cabrio E36 320

Re: Nieuw#voorstellen#Lelystad

Post by steve_ja_wel »

Dank je Angelo! Foto's worden voor het weekend geplaatst ter illustratie :-)
Ben er zeer blij mee!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”