Geachte vienden,
Was reeds eerder op jullie forum, maar ben lange tijd weggeweest. Bezit een BMW 525 TDS Automaat uit oktober 1996 waarmee ik reeds sedert feb 2004 mee rij. Prachtige wagen.
Als gevolg van het stukgaan van de waterpomp is nu ook mijn versnellingsbak niet meer ok. Bij rijden op snelheid van
80 km, schakelt de kickdown niet in en gaat de auto in de "noodloop" rijden (???). In elk geval zegt mijn garage dat de versnellingsbak moet worden vervangen....gereviseerd...zou iemand mij een goed adres kunnen geven waar ik de bak kan reviseren tegen een aanemelijke prijs?
Bijvoorbaat dank....
Ramesh
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Versnellingsbak revisie 525 TDS Automaat E 39
Moderator: Moderator Team
Versnellingsbak revisie 525 TDS Automaat E 39
Last edited by rsukhai on 07 Aug 2014 15:22, edited 1 time in total.
Re: Versnellingsbak revisie 525 TDS Automaat E 39
Is die al een x uitgelezen?Revisie hoeft niet nodig te zijn
-
DannysedanE36
- 1e Versnelling
- Type Auto: E28 E34Touring, E36
Re: Versnellingsbak revisie 525 TDS Automaat E 39
Afhankelijk van waar uw woonplaats is, zullen er wel revisiebedrijven in de buurt te vinden zijn(google proberen?), lijkt me. In Staphorst zit een goed bedrijf; weet zo de naam niet. Succes met de zoektocht, groeten. Danny