BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

foutmelding remmen

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
ortiz
Neutraal
Type Auto: e82 120 D

foutmelding remmen

Post by ortiz »

hey People,

laten we beginnen met begin :) vorige week kreeg ik een foutmelding te zien op men dashboard ' wagen op een brug" ben dan in mijn bc gegaan , en opgemerkt dat mijn remmen (voor) versleten waren. dus heb ik het fenomenaal idee gehad om het te resetten voor ik mijn remmen veranderd heb inclusief achterste :) . Nou heb ik een volledig onderhoud beurt gedaan + voor en achter remmen vervangen met indicators. wagen weer is gerest dat alles op nul komt staan.start ik men wagen en Voila there it is . komt de melding er weerom te staan met 8000 km :s . wat oh wat te doen. naar dealer gaan , gaat weer hopen geld kosten voor 2 min werk . :duh: :duh: :duh:

Speedy540
2e Versnelling
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i

Re: foutmelding remmen

Post by Speedy540 »

Melding moet weer gereset worden?
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa

Harm14
Neutraal
Type Auto: 318 CI 2005

Re: foutmelding remmen

Post by Harm14 »

Originele indicators gebruik? Anders Ressegem via je bc, sleutel uit contact, en er weer in. Wel ook nog wel eens helpen
Post Reply

Return to “1 Series”