Goede avond bmw rijders,
ik heb een paar vragen over mijn bmw 120d uit 2004.
1, Ik ben opzoek naar onderdelen voor mijn bmw, zoals koplampen.achterlichten body en zulke dingen.
Helaas kan ik niet veel vinden voor mijn bmw 120d, hebben jullie nog advies en leuke sites hiervoor?
Ook voor Alarm systemen, mp3/NAVI systemen ?
2, Ook ben ik opzoek in de regio Friesland naar goedkope autospuiter die één roestplekje kan bewerken.
En wat krasjes en nog een schaaf plekje aan de achterkant van de auto te verhelpen.
3, Zou ik een autoradio inc. cd/dvd spelers en eventueel met Navigatie systeem erop van de MediaMarkt of andere zaak.
In mijn BMW passen en zonder problemen met de stuurbediening ?
Mijn Opel Vectra werkte het niet meer.
4, Ook met regensensor heeft mijn auto iets grappigs, hoe schakel ik die goed in zonder dat hij stopt terwijl het regent.
De groene lampje brand wel op de stick, maar lijkt net of hij niet goed reageerd of het is omkunde.
Alvast Heel erg bedankt voor de tijd en reacties.
Mvg Myron
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hulp nodig bij BMW 120d
Moderator: Moderator Team
Re: Hulp nodig bij BMW 120d
Hoi Myron,
Een bodykit vinden is ook problematisch voor mijn 118D.
Om een radio aan te sluiten op je stuurbediening heb je een interface nodig, die je bij een geluidgespecialeseerde zaak kunt kopen, de pijzen varieren van 70 tot 100 euro.
Overige dingen zo als lampen en zo kun je het beste via Ebay bestellen is goedkoopst, daar ben ik ook naar opzoek.
regensensor - is meestal iets kleins wat je in verwarring brengt, zo als mssn eventuele sensortje die beetje schoon moet worden gemaakt.
Emanuel
Een bodykit vinden is ook problematisch voor mijn 118D.
Om een radio aan te sluiten op je stuurbediening heb je een interface nodig, die je bij een geluidgespecialeseerde zaak kunt kopen, de pijzen varieren van 70 tot 100 euro.
Overige dingen zo als lampen en zo kun je het beste via Ebay bestellen is goedkoopst, daar ben ik ook naar opzoek.
regensensor - is meestal iets kleins wat je in verwarring brengt, zo als mssn eventuele sensortje die beetje schoon moet worden gemaakt.
Emanuel
Re: Hulp nodig bij BMW 120d
Goedenavond Myron,
Naar aanleiding van jouw vraag heb ik nog een aantal onderdelen voor de BMW 1 serie over, afkomstig van een BMW 120i E81 2008.
Het gaat hierbij om:
- Originele Koplampen (Halogeen)
- Originele Achterlichten
- Originele velgenset M dubbelspaak 207 M met A-merk Runflat zomerbanden. Velgmaat 7 J x 17 voor, 7,5 J x 17 achter. Voorzien van uitstekende Goodyear Eagle NCT 5 A zomerbanden maat 205/50 17H met allemaal rond 7mm profiel.
Bovendien zijn deze banden voorzien van het BMW keurmerk (stermarkering)
Mocht je hier nog interesse in hebben hoor ik het graag

Naar aanleiding van jouw vraag heb ik nog een aantal onderdelen voor de BMW 1 serie over, afkomstig van een BMW 120i E81 2008.
Het gaat hierbij om:
- Originele Koplampen (Halogeen)
- Originele Achterlichten
- Originele velgenset M dubbelspaak 207 M met A-merk Runflat zomerbanden. Velgmaat 7 J x 17 voor, 7,5 J x 17 achter. Voorzien van uitstekende Goodyear Eagle NCT 5 A zomerbanden maat 205/50 17H met allemaal rond 7mm profiel.
Bovendien zijn deze banden voorzien van het BMW keurmerk (stermarkering)
Mocht je hier nog interesse in hebben hoor ik het graag