nergens schade aan de 130, eigen sleutels werken.
maar wat te doen,iemand heeft ws een valse sleutel,,,,
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
gestolen auto terug,nieuwe sleutels laten maken?
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E28 E34Touring, E36
Re: gestolen auto terug,nieuwe sleutels laten maken?
Hallo Pegro, hoe hebben ze je auto weten te stelen? Las je reactie bij een andere post "diefstal gevoelige 3/4-serie". Ik begrijp uit je verhaal dat je alle sleutels nog hebt?
De modernere sleutels met die glijbaan/-schacht zijn, dacht ik, bij een slotenmaker niet na te maken. Nieuwe/extra sleutels kan alleen via de dealer met ID en eigenaars-/autopapieren. Weet het niet 100% zeker, maar dan lijkt het me dat er geen valse sleutels in omloop zijn. Misschien andere leden die er het precieze van weten? Groeten, Danny
De modernere sleutels met die glijbaan/-schacht zijn, dacht ik, bij een slotenmaker niet na te maken. Nieuwe/extra sleutels kan alleen via de dealer met ID en eigenaars-/autopapieren. Weet het niet 100% zeker, maar dan lijkt het me dat er geen valse sleutels in omloop zijn. Misschien andere leden die er het precieze van weten? Groeten, Danny
Re: gestolen auto terug,nieuwe sleutels laten maken?
danny
zag later pas dat cilinderslot stuk is,nieuwe besteld 85 eur
...
alleen DAT en kentekenplaten weg
zag later pas dat cilinderslot stuk is,nieuwe besteld 85 eur

alleen DAT en kentekenplaten weg