BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ook even voorstellen=> update: Foto's !!

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bandenman
Neutraal
Type Auto: E39 523i

Ook even voorstellen=> update: Foto's !!

Post by bandenman »

Hallo mede-forummers, mijn naam is Twan ik ben 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen 10 & 6).
In het dagelijks leven ben ik werkzaam als zelfstandige in de autobranche (monteur / diagnosetechnicus) en heb een eigen werkplaats in de regio Oss.
Ook in mijn vrije tijd ben ik vaak bezig met mijn andere auto's (Passat TDI 2003, Passat 2.0i 2000, Renault Scenic 2.0 16v) maar ik heb een vermoeden dat wanneer mijn BMW binnenkomt de 23e er 2 auto's zullen gaan wijken om lekker met de BMW verder te gaan met modden.
Ook heb ik een flink omgebouwde quad waar ik nog het een en ander aan moet veranderen en klaarmaken....

Maar nu over de auto waar het eigenlijk om gaat: ik heb een BMW E39 523i Executive uit 1998 op de kop getikt met een lekke of gescheurde cilinderkop, deze ga ik volgende week ophalen om hem dan te repareren óf om er meteen een ander blok in de leggen (zat zelf aan een 3,5 liter te denken), ondanks de kilometer stand van 300.000 km is ie zeker nog de moeite waard vind ik.
Hij beschikt over o.a. 6 airbags, electrische ramen voor en achter, houtinleg, cd wisselaar, originele telefoon, stuurbediening voor radio-telefoon en cruise controle, E60 velgen en facelift koplampen met angel-eyes......
Verder is ie van nieuws af aan perfect onderhouden en zit de onderhoudshistorie er compleet bij, ben de 5e eigenaar en de vorige heeft hem 6 jaar gehad en heeft er alles aan gedaan...

Tot ziens op het forum!!
Last edited by bandenman on 24 Dec 2014 01:02, edited 1 time in total.
ASKHOLE: A person who constantly asks for your advice, yet always does the opposite of what you told them.

BMW E39 523i 1998

jvdheuvel
Neutraal
Type Auto: BMW 530D High Executive M-sport (F11)

Re: Ook even voorstellen:

Post by jvdheuvel »

Klinkt goed Twan.... welkom hier en ben benieuwd naar foto's van je bimmer... :-)
Op zoek naar een 530D High Executive met M-Sportpakket (F11)

Topic Author
bandenman
Neutraal

Re: Ook even voorstellen=> update: Foto's !!

Post by bandenman »

ASKHOLE: A person who constantly asks for your advice, yet always does the opposite of what you told them.

BMW E39 523i 1998

Topic Author
bandenman
Neutraal

Re: Ook even voorstellen=> update: Foto's !!

Post by bandenman »

Nou de kogel is door de kerk; ik ga volgende week een motor ophalen uit duitsland (450km enkele reis) uit een 523i met een originele kilometerstand van 126000km.......
Deze ga ik er vervolgens inzetten en dan maar eens kijken hoe die loopt, als hij goed bevalt kan ik er altijd nog een motor inzetten met meer pk's...en misschien bevalt ie zo wel, wie weet.

Heb inmiddels wel de 1e zg. mod gedaan....rood/witte achterlichten:

[ external image ]

BMW E39 523i 1998
Post Reply

Return to “Stel je even voor”